کد خبر: 679991
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
استان مرکزی رتبه دوم کاهش تلفات جاده ای در شش ماه نخست امسال را در سطح کشور کسب کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اعلام این مطلب گفت: در این مدت 259 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در این استان جان خود را است داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد کاهش دارد.
سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه از این تعداد 43 نفر در حوادث رانندگی درون شهری و 216 نفر در حوادث رانندگی برون شهری جان خود را از دست داده اند افزود: کاهش تلفات رانندگی در دستور کار جدی این فرماندهی قرار دارد و در این راستا تدابیر و برنامه های ویژه ای تا پایان سال جاری اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال شش هزار و 416 فقره سرقت در این استان به وقوع پیوسته که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.
سردار ملکی افزود: کشفیات سرقت در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 9 درصدی را نشان می دهد.
وی عنوان کرد: در شش ماه نخست امسال هیچ سرقت مسلحانه ای در این استان رخ نداده و در بحث سرقت احشام نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد کاهش داشته ایم و کشف سرقت احشام نیز افزایش 21 درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی، افزایش کشف 47 درصدی جرایم سایبری، افزایش توقیف 20 درصدی خودروهای متخلف، 37 درصدی توقیف موتورسیکلت های متخلف و افزایش 24 درصدی دستگیری اراذل و اوباش را از دیگر توفیقات این فرماندهی در شش ماهه نخست امسال عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار