کد خبر: 679796
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
۱۷ عنوان برنامه‌ در چهارمین روز ‌بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با عنوان «بچه‌ها، اعتقاد و باور» در همدان برگزار شد.

 ۱۷ عنوان برنامه‌ در چهارمین روز ‌بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با عنوان «بچه‌ها، اعتقاد و باور» در همدان برگزار شد.

به گزارش «جوان»، بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همزمان با روز جهانی کودک در 15 مهر افتتاح و امروز مصادف با چهارمین روز جشنواره و سومین روز اجرای گروه‌ها است.

" رویای کاغذی" به نویسندگی و کارگردانی رضا فقیهی از ملایر در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا در دو سانس 10:30، 16و 18 و "دختر کدوتنبل" به کارگردانی مهدی اقبالی در سالن این مجتمع پلاتو در سانس‌های 10:30، 16و 18 اجرا شدند.

نمایش "دوست من گولاخوف" به نویسندگی و کارگردانی مزدک مهیمنی از همدان در بخش ویژه همدان در ساعات 10:30، 16و 18 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و نمایش عروسکی "تیک تاک" به کارگردانی محسن پورقاسمی در سانس های 10:30، 16 و 18 در پلاتو تئاتر شهر بر روی صحنه رفت.

نمایش" به کفشات نگاه کن" در بخش مسابقه نوجوان به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی حمیدرضا حاجی ملاحسینی از تهران به مدت 47 دقیقه در سانس های 10:30، 16و 18 در تالار فجر به نمايش در امد.

تئاتر " کی از همه زیباتره" (ویژه خردسالان) به کارگردانی زهرا مریدی از تهران در ساعات 9:30، 10:30 و 11:30 در آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایش "میارجلی" (تئاتر دانش‌آموزی) از سرباز با مربیگری نصیر ملازهی و کارگردانی مسعود در دور در دو سانس 10:30 و 16 در کانون مهدیه همدان از ديگر نمايش هاي چهارمين روز جشنواره بود.

همچنین امروز کارگاه سایه خیال در دومین بخش خود با موضوع مصور کردن حرکت و ژست با آموزش استاد ژان لوک پنسو از فرانسه در پلاتو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد.

همچنین نمایش زال نامه به کارگردانی فریبا دلیری ساعت 17 در محوطه تالار فجر و نمایش خطوط سفید 11 در محوطه سالن فجر و نمایش "دلقک ها" به کارگردانی امیر حسین شفیعی هم ساعت 17 در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا شدند.

گفتني است بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با شرکت 39 گروه نمایشی از کشور و بخش بین الملل از 15 مهرماه آغاز و تا 21 ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار