کد خبر: 679598
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي معتقد است، سينما يكي از راه‌هاي خوب نشان دادن مشكلات كودكان در سراسر جهان است بنابراين بايد در جهت حمايت از حقوق كودكان بيشتر مورد استفاده قرار گيرد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي معتقد است، سينما يكي از راه‌هاي خوب نشان دادن مشكلات كودكان در سراسر جهان است بنابراين بايد در جهت حمايت از حقوق كودكان بيشتر مورد استفاده قرار گيرد.
به گزارش مهر، علي جنتي در اكران خصوصي فيلم «كاغذ خروس‌نشان» به كارگرداني مريم ميلاني گفت: بسيار مناسبت خوبي است كه در روز جهاني كودك گردهم آمديم تا ابراز همدردي كنيم با كودكان بي‌سرپرستي كه نياز به كمك و حمايت دارند.
وي ادامه داد: متأسفانه در شرايطي زندگي مي‌كنيم كه كودكان زيادي در جهان مورد ظلم قرار مي‌گيرند. همه انسان‌هاي فرهيخته و مسئولان بايد نسبت به كودكاني كه به دليل جنگ، فقر يا تنگدستي از آموزش و امكانات اوليه محروم هستند احساس مسئوليت داشته باشند. جنتي با ابراز خرسندي از محتواي فيلم «كاغذ خروس نشان» و اينكه قرار است درآمد حاصل از فروش اين فيلم به كودكان بي‌سرپرست اختصاص يابد، توضيح داد: به سهم خودم از تلاش‌هاي مريم ميلاني تشكر مي‌كنم. در اين مراسم،‌گري لوييس، رئيس دفتر سازمان ملل در تهران گفت: امشب فيلمي را با هم مي‌بينيم كه بر حمايت از كودكان بي‌سرپرست تكيه دارد. لوييس با بيان اينكه اين مسئوليت ما است تا كودكان را به عنوان رهبران آينده جامعه، به درستي تربيت كنيم تا بتوانند صلح را در دنيا برقرار كنند، توضيح داد: روز جهاني كودك در سال جاري با شعار «سلام من كودك هستم» گرامي داشته مي‌شود و بسيار خوب است كه دولت ايران تصميم گرفته است اين روز را به يك هفته افزايش دهد. وي خاطرنشان كرد: من باور دارم كه تك تك ما مي‌توانيم فرهنگ صلح را گسترش دهيم و اين مسئله از خانواده‌ها شروع مي‌شود. در پايان اين مراسم مريم ميلاني كارگردان فيلم «كاغذ خروس نشان» گفت: در اين فيلم تلاش كرده‌ايم ادبيات خاص كودكان و سخن گفتن آنها را رعايت كنيم و آنها را ياري كنيم براي زندگي بهتر تلاش كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار