کد خبر: 679579
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
لاريجاني در ديدار با وزير ورزش عراق:
مديريت موفق سياستمداران عراقي و تشكيل دولت جديد در عراق مي‌تواند باعث كاهش مشكلات مردم عراق شود.
مديريت موفق سياستمداران عراقي و تشكيل دولت جديد در عراق مي‌تواند باعث كاهش مشكلات مردم عراق شود.
به گزارش فارس، علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي ديروز در ديدار عبدالحسين عبطان، وزير ورزش عراق، با اظهار خرسندي از تشكيل دولت جديد در عراق ابراز اميدواري كرد با تشكيل دولت جديد، روند امور اين كشور به ويژه تثبيت امنيت و مقابله با گروه‌هاي تروريستي تسريع شود.
 وي افزود: مديريت موفق سياستمداران عراقي و تشكيل دولت جديد در عراق مي‌تواند باعث كاهش مشكلات مردم عراق شود. لاريجاني در همين راستا بر حمايت جمهوري اسلامي ايران از هرگونه رويكردي در جهت برقراري امنيت و ثبات در عراق تأكيد كرد.
 رئيس مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنانش شرايط منطقه و عراق را پيچيده دانست و تصريح كرد: وحدت و انسجام ملي ميان گروه‌هاي سياسي عراق مي‌تواند از گسترش خشونت و گروه‌هاي افراطي در عراق جلوگيري كند. وي در پايان بر گفت‌وگو و رايزني‌هاي مستمر ميان مقامات سياسي و پارلماني دو كشور و اجرايي شدن توافق‌نامه‌هاي فيمابين تأكيد كرد.
در ادامه اين ديدار عبدالحسين عبطان، وزير ورزش عراق با قدرداني از حمايت‌‌هاي دولت و مردم ايران از مردم عراق گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره از حاميان مبارزه با تروريسم و برقراري آرامش در عراق بوده است كه هيچ‌گاه از ذهن مردم عراق فراموش نخواهد شد. وي در پايان توسعه و گسترش مناسبات در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي كشور عراق با جمهوري اسلامي ايران را خواسته دولت جديد و تمامي گروه‌هاي سياسي اين كشور دانست و بر آن تأكيد كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار