کد خبر: 679510
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
روند بازرسی‌های کیفی و انتشار ماهانه گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی در حالی است که مصرف‌کنندگان همچنان از کیفیت خودروهای داخلی ناراضی هستند.
ایسنا: جلوگیری یا کاهش تحویل خودروهای معیوب به مشتریان از مهمترین اهداف مدنظ در روند بازرسی کیفی از خودروهای داخلی است.

علاوه بر آن موضوعاتی چون ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازان از طریق مقایسه کیفیت خودروها با یکدیگر، خلق ارزش برای مشتریان با ارائه وضعیت کیفی از صنعت خودرو به جامعه و بالا بردن سطح آگاهی مردم نسبت به خودروها برای انتخاب مناسب، از دیگر اهداف مدنطر در بازرسی‌های کیفی از خودروهای داخلی است.

با وجود اهداف یاد شده با این حال مشتریان از کیفیت برخی خودروهای داخلی همچنان ناراضی هستند و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز یکی از اهداف خود در صنعت خودرو را افزایش کیفیت خودروها اعلام کرده است.

محقق نشدن انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت برخی خودروهای داخلی موجب شده تا طرح سخت‌گیرانه‌تر شدن بازرسی‌های کیفی از خودروهای داخلی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شود.

براساس اخبار به دست آمده، بررسی این طرح تا پایان سال جاری به پایان رسیده و از ابتدای سال‌ آینده اجرایی خواهد شد. باید دید با اجرای طرح جدید اهداف مدنظر در بازرسی‌های کیفی تا چه حدی محقق شده و آیا مصرف کنندگان از کیفیت خودروهای داخلی راضی خواهند شد یا خیر.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
0
0
خودروهایی که با قطعات چینی تولید میشود هیچگاه کیفیت لازم را نخواهند داشت ومردم را راضی نخواهند کرد.خودروسازان از مردم پول قطعات کشورهای اروپایی را میگیرند ولی در عمل قطعات درجه ۳چینی را بکار میبرند
محمد
|
MALAYSIA
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
0
0
باسلام.
امان از بی عرضگی و ضعف مدیریت . هر چه سر این ملت می اید از همین ضعف نظارت و نترس بودن قانون شکنان هست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار