کد خبر: 679457
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
بخشنامه حذف حق بیمه از اضافه کار کارمندان تحت پوشش تامین اجتماعی منجر به کاهش 30 تا 50 درصدی حقوق این افراد در دوران بازنشستگی می شد که خوشبختانه با مخالفت نمایندگان مجلس لغو می شود.
مهر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از عدم اجرای بخشنامه معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری که منجر به کاهش حقوق بازنشستگان می شد ، خبر داد و گفت: این بخشنامه خلاف قانون است به همین دلیل با مخالفت اعضای کمیسیون اجرای آن متوقف شد.

محمد اسماعیل سعیدی افزود: روز گذشته محمود عسکری آزاد معاون توسعه مدیریت منابع انسانی ریاست جمهوری در کمیسیون اجتماعی مجلس برای ارائه توضیح در مورد بخشنامه حذف حق بیمه از اضافه کار کارمندان دولت حضور یافت اما نمایندگان از توضیحات وی قانع نشدند.

وی با اشاره به اینکه این بخشنامه خلاف قانون است و ابهام دارد، گفت: به گفته عسکری آزاد این بخشنامه در راستای تصمیمات شورای شورای عالی توسعه انجام شده است در حالیکه بخشنامه ابهام دارد و قانونی نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: هیچ کس حق تفسیر قانون را ندارد و فقط مجلس باید این کار را انجام دهد بنابراین قرار شد فعلا این بخشنامه متوقف شود .

سعیدی تاکید کرد: بلافاصله استفساریه ای در این خصوص تهیه و پس از تصویب نمایندگان به طور کلی بخشنامه معاونت راهبردی ریاست جمهوری اجرایی نخواهد شد.

به گفته وی، بخشنامه حذف حق بیمه از اضافه کار کارمندان تحت پوشش تامین اجتماعی منجر به کاهش 30 تا 50 درصدی حقوق این افراد در دوران بازنشستگی می شد که خوشبختانه با مخالفت نمایندگان مجلس لغو می شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
1
1
بسمه تعالی
با سلام به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که موکل این ملت عزیز می باشند از اینکه با این بخشنامه معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری مخالفت نمودند و بر گردن بازنشستگان زحمت کش این مرز و بوم منت گذاشتند و منجر به متوقف آن شدند بسیار بسیار تشکر و سپاسگزاری می نمایم .و یک دنیا ممنون از نمایندگان محترم و عزیز مجلس شورای اسلامی - با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
آقا محمد نمايندگان مجلس واسه خودشون گريه كردن نه واسه بازنشستگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
0
0
این نمایندگان مخالف چرا به فکر حقوق باز نشستگی شاغلین رسمی نیستند که نصف ردوران شاغلی حقوق میگیرند وبا تورم فعلی این حقوق کفاف ده روز زندگی معمولی را هم نمیدهد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار