کد خبر: 679257
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
نرخ خانوارهای روستاهای بهره‌مند از گاز استان زنجان 46.5 درصد است.

سعید عسگریان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام خبر فوق به اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت و توانمندسازی منابع انسانی شرکت گاز استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: 25 هزار و 700 نفر ساعت آموزش برای 2 هزار و 139 نفر از همکاران رسمی و پیمانی شرکت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها در قالب 145 دوره آموزشی و با هزینه معادل 380 میلیون ریال برگزار شده است، تصریح کرد: اجرای دوره‌های آموزشی شرکت گاز نسبت به سال گذشته 15 درصد پیشرفت داشته است.

این مسئول به برگزاری مانورهای مختلف در شرکت گاز استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این مانورها شامل مانور آتش سوزی در انبار مرکزی، تخلیه ساختمان‌های اداری در مواقع حوادث غیرمترقبه زلزله و...، زمان سنجی سرعت عمل گروه‌های امداد در مواقع بحران و مانور افت فشار در یکی از شهرها است.

عسگریان توجه ویژه به نظام ایمنی، بهداشت شغلی، و مسائل زیست محیطی با برگزاری دوره‌های HSE با 6 هزار و 878 نفر ساعت در قالب اجرای 22 دوره را از دیگر اقدامات اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به وضعیت گازرسانی به روستاها و شهرهای استان زنجان اشاره و بیان کرد: استان زنجان دارای 21 شهر است که از این تعداد 19 شهر آن گازدار است.

این مسئول نرخ خانوار روستاهایی بهره‌مند از گاز استان زنجان را 46.5 درصد اعلام و بیان کرد: نرخ کل خانوارهای شهری و روستایی بهره‌مند از گاز استان زنجان نیز 79.6 درصد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار