کد خبر: 679256
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
طي روزهاي آينده يکي از مهم‌ترين طرح‌هاي اين نهاد با عنوان جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود،

معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان ، با بیان اینکه طي روزهاي آينده يکي از مهم‌ترين طرح‌هاي اين نهاد با عنوان جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود، گفت:جشن عاطفه ها، امسال با شعار «مهر در انتظار مهر» در روزهاي شانزدهم، هفدهم و هيجدهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور درجای جای استان برگزار مي‌شود.
وی با اشاره به اهدا ف برگزاري جشن عاطفه‌ها، ترويج فرهنگ نيکوکاري و احسان به ويژه در بين نسل کودک و نوجوان است، ادامه داد : ترغيب احساسات خيرخواهانه مردم به ويژه قشر دانش‌آموز، ايجاد همبستگي اجتماعي در بين مردم را از جمله اهداف مهم برگزاری جشن ملي و معنوي عاطفه ها اعلام کرد .
معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان، افزود : امسال نيز جشن عاطفه‌ها به همت کميته امداد و با همکاري صدا و سيما، بسيج مستضعفين استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان دانش‌آموزي، انجمن اوليا و مربيان برگزار خواهد شد.
حسنلو در ادامه با اشاره به نحوه برگزاري جشن عاطفه‌ها در استان، گفت: اين جشن روز شانزدهم مهرماه در مدارس، در دومين روز از جشن در پايگاه‌های معابر، مساجد و ميادين استان و روز جمعه نیز در مصلي‌هاي برگزاري نماز جمعه خواهد بود.
وي میزان کمک های جمع آوری شده ی جشن عاطفه ها درسال قبل را 4 ميليارد و 690 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: اين رقم در مقايسه با سال 91 رشد چشمگيري داشت.
معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان با پيش‌بيني رشد 100 درصدي کمک‌هاي مردمي در جشن عاطفه‌ها در بيستمين سال برگزاري اين جشن، گفت : اميدواريم امسال ميزان کمک‌هاي جشن عاطفه‌ها به بيش از 10 ميليارد ريال برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار