کد خبر: 679243
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تصویب 60 میلیارد ریالی تسهیلات صندوق توسعه ملی برای تزریق به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

علی‌حسن نوروزی گفت: سهمیه سال 93 استان ما از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی 188 میلیارد ریال است که تاکنون 60 میلیارد ریال در قالب 19 طرح برای پرداخت به تصویب رسیده است.

نوروزی در ادامه افزود: طرح‌های معرفی شده از سوی استان در بخش کشاورزی به این صندوق برای دریافت تسهیلات 720 میلیارد ریال است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال 93 سقفی برای تسهیلات این صندوق در بخش صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد مقرر نشده است.

این مسئول ارشد اجرایی در استان تصریح کرد: اما تاکنون 140 میلیارد تومان طرح صنعتی و معدنی به بانک‌ معرفی شده که پس از بررسی برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی ارسال می‌شوند.

نوروزی افزود: از مجموع 349 میلیارد ریال سهمیه سال‌های 91 و 92 بخش صنعت و معدن استان از تسهیلات صندوق توسعه ملی 320 میلیارد ریال در صندوق توسعه ملی رسیده و از این میزان نیز تاکنون 140 میلیارد ریال پرداخت شده است.

این مسئول یکی از سیاست‌های دولت کنونی در سال جاری را تامین منابع مالی مورد نیاز بخش اشتغال کشور از محل تسهیلات کم بهره 11 تا 12 درصدی صندوق توسعه ملی ذکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار