کد خبر: 679242
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
مدیر درآمد شهرداری کاشان از صدور پروانه ساختمانی رایگان به زوج های جوان در بافت قدیمی این شهر خبر داد.

مهدی گندمکار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم نمودن شرایط و امکانات لازم به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان گفت: اجرای این طرح با هدف فرهنگ سازی در زمینه ازدواج و همچنین تشویق زوج های جوان به سکونت در بافت های قدیمی این شهر اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه، اجرای این طرح با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی این شهر انجام می شود تصریح کرد: نوسازی محلات فرسوده و لزوم برقراری عدالت شهری در بین شهروندان این امکان را فراهم می کند تا در صورت تمایل مالکین به صدور پروانه مطابق طرح‌های پیشنهادی، تسهیلات ویژه‌ای علاوه بر موارد فوق نیز از سوی شرکت نوسازان منطقه ارائه شود.

وی افزود:زوج‌های جوان کاشانی که از نیمه دوم سال 91 به بعد ازدواج کرده باشند می توانند در این طرح شرکت کرده و از مزایای ٱناستفاده نمایند.

گندمکار در ادامه افزود: توانمندسازی جوانان برای تشکیل خانواده و دسترسی آسانتر آنها به داشتن مسکن برای ادامه زندگی و همچنین تشویق آنها به ماندن در بافت قدیمی این شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح می باشد.

مدیر درآمد شهرداری کاشان در پایان، ساماندهی و نوسازی بافت های فرسوده، ارائه تسهیلات ویژه نوسازی بافت های فرسوده، بخشی دیگر از راهکارهای لازم در خصوص ماندگاری شهروندان در بافت قدیمی و تاریخی این شهر می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار