کد خبر: 679240
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک از راه‌اندازی شهرک آموزش ترافیک به مناسبت هفته ناجا در این شهرستان خبر داد.

سعید رحیمی گفت: هدف از راه‌اندازی و بازگشایی این شهرک ایجاد فضای آموزش و آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی برای تمام سنین در مقاطع تحصیلی مختلف است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین آسیب در مبحث ترافیک متوجه کودکان است، لزوم آموزش این قشر به منظور کاهش مشکلات ترافیکی احساس می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک اضافه کرد: آموزش عملی و نظری توام با آموزش علمی در شهرک آموزش ترافیک در نظر گرفته شده است و در این شهرک ترافیکی، محیطی شبیه محیط واقعی همراه با تابلو‌ها، علائم و خطوط که در خیابان‌ها وجود دارد به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت آموزش ترافیک به کودکان افزود: این امر باعث خواهد تا آنان ضمن فراگیری مقررات و آموزش مهارت‌های رانندگی از والدین خود نیز بخواهند که این مقررات را رعایت کنند.

رحیمی با تشکر از همکاری خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر در راه اندازی این شهرک ترافیکی گفت: این آموزش‌ها برای کودکان و مدارس سطح شهر طراحی شده و راه اندازی این شهرک علاوه بر ارتقاء سطح آگاهی کودکان می‌تواند در اشاعه و بستر سازی لازم برای طرح مباحث ترافیکی تاثیر بسزایی داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار