کد خبر: 679237
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری اردبیل از اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار در حوزه حوادث و تأمین خسارت رویدادهای ناگوار خبر داد.

داود شایقی با بیان اینکه دولت باید در بودجه سال آینده منابع مورد نیاز برای تأمین حقوق و مزایای استخدامی‌های جدید را در نظر بگیرد تا بدون محدودیت خاص این امر انجام شود، اظهار کرد: آنچه که در این زمینه ضروری و حیاتی به نظر می‌رسد گردآوری اطلاعات استخدامی‌های جدید در دستگاه‌های دولتی و پیش‌‌بینی بودجه مورد نیاز برای جذب آنهاست که به درستی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ ما در استان اردبیل در فرصتی که تا تدوین بودجه سال 94 وجود دارد پیشنهاداتمان را در این زمینه ارائه می‌کنیم تا زمینه برای جذب استخدامی‌ها با تأمین بودجه مورد نیاز برای پرداخت حق و حقوق آنها فراهم آید.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری اردبیل از جمع‌آوری اطلاعات دستگاه‌های مختلف در این زمینه و ارائه به هیئت دولت خبر داد و گفت: باید از هم‌اکنون در این زمینه برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شود.

شایقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به اینکه در سال آینده قرار است فاز دوم پروژه‌های نیمه‌تمام این استان مصوب سفر رئیس جمهور تکمیل شود باید در تأمین اعتبارات آن نیز تلاش کرد.

وی از اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار در حوزه حوادث و تأمین خسارت رویدادهای ناگوار خبر داد و بیان کرد: در این زمینه پروژه‌ها باید ارزیابی شده و نسبت به اجرایی شدن آنها فعالیت‌های مثبت و سازنده انجام شود.

شایقی در مورد جذب منابع اعتباری سال‌جاری اضافه کرد: تا به امروز 120 میلیارد تومان به غیر از اعتبارات هزینه‌ای به خزانه واریز شده که 70 درصد آن توزیع شده است.

وی گفت: فرمانداری‌ها و مسئولان دستگاه‌های مختلف موظف شدند تا نسبت به فعال‌سازی پروژه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار