کد خبر: 678753
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
برای اولین بار از محل اعتبارات مهار آب‌های مرزی کشور 3 هزار میلیارد تومان به استان اردبیل اختصاص یافته است.

مجید خدابخش استاندار با اعلام خبر فوق گفت: به دلیل محدودیت منابع مالی در دو سال گذشته حداکثر 40 میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافت در حالی که امسال این رقم به 440 میلیارد تومان افزایش یافته که 10 برابر سال‌های گذشته است.

رئیس شورای اداری استان بیان کرد: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از فصل کاری این رقم 440 میلیارد ریال را به صورت کامل برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جذب کنیم تا نسبت به بهره‌برداری از آنها اقدام لازم انجام شود.

این مسئول با یادآوری اینکه در پرداخت مطالبات پیمانکاران نیز غیر از این رقم یاد شده از طریق هیئت دولت اقدامات و پیگیری‌ها در حال انجام است، ادامه داد: مطالبات پیمانکاران غیر از 440 میلیارد تومان اعتباری بوده که قرار است تا پایان امسال به استان اختصاص پیدا کند و مطالبات آنها به صورت ویژه پیگیری شود.

استاندار اردبیل با اشاره به دستاورد سفر رئیس جمهور در اجرایی شدن پروژه‌های زیربنایی نظیر نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل عنوان کرد: این پروژه که در حال حاضر فعال است در مدت 36 ماه آینده اجرایی شده و 480 مگاوات به تولید برق استان اضافه می‌شود.

خدابخش در مورد اجرای پروژه آبیاری اراضی پایاب سد خداآفرین نیز افزود: امسال با تاکید مقام معظم رهبری 8 میلیارد دلار برای مهار آب‌های مرزی اختصاص یافته که اگر 10 درصد این اعتبارات برای این استان مرزی در نظر گرفته شود، 2 هزار میلیارد تومان سهم این استان است که دولت این رقم را تا 3 هزار میلیارد تومان افزایش داده و ما به سرعت می‌توانیم در جذب این اعتبارات شایسته و موفق عمل کرده و در این مسابقه که بین استان‌های مرزی برقرار شده مطلوب و رضایت‌بخش عمل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار