کد خبر: 678232
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه انتظار می‌رود که طی روز جمعه شاهد بارش پراکنده باران در ارتفاعات پایتخت باشیم، گفت: به دنبال تقویت جریانات شمالی دمای هوا در نیمه شمالی کشور 2 تا 6 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
فریبا گودرزی در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده، اظهار داشت: امروز بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.
 
کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه، افزود: با تقویت جریانات شمالی، طی روز آینده شاهد کاهش 2 تا 6 درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور خواهیم شد.
 
وی با اشاره به رگبار و رعد و برق در مناطق واقع در شمال غرب کشور، گفت: در روز‌های آینده در سواحل شمالی کشور بارش باران گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد. ضمن آنکه دریای خزر نیز مواج می‌شود.
 
گودرزی با اشاره به تشدید بارش‌ها طی روز جمعه در سواحل دریای خزر ، ادامه داد: گستره بارش‌ها به تدریج به شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز و خراسان شمالی کشیده می‌شود.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی، بیان داشت: طی روز شنبه سواحل دریای خزر، دامنه‌های شرقی البرز و شمال شرق کشور بارش‌ پراکنده باران را تجربه خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: انتظار می‌رود در دو روز آینده به خصوص در ساعت‌های پایانی شاهد رگبار و رعد و برق همراه با بارش‌های پراکنده در جنوب کشور از جمله جنوب سیستان و بلوچستان جنوب کرمان و بخش‌های شمالی هرمزگان باشیم.
 
گودرزی درباره شرایط جوی تهران در روز‌های پیش‌رو، خاطرنشان کرد: آسمان تهران طی امروز و فردا نیمه ابری خواهد بود ضمن آنکه در ساعات بعد‌ازظهر شاهد وزش باد در این کلانشهر خواهیم بود.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشینه امروز و کمینه صبح فردای دمای هوای پایتخت به ترتیب 32 و 20 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: دمای هوای پایتخت در روز‌های آینده روند کاهشی خواهد داشت.
 
وی گفت: انتظار می‌رود در روز جمعه در ارتفاعات پایتخت بارش پراکنده باران رخ دهد.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار