کد خبر: 678192
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
ميرشفيعي:
آمریکایی ها هیچ گاه در رفتار و گفتار با مردم ما صداقت نداشته اند و تحریم های اعمال شده بر کشور ما نیز یکی از همان نشانه های دروغگویی آشکار آنان است.
تهران پرس: سید مصطفی میرشفیعی مشاور رئیس جمهور در امور جوانان در دیدار با آیت الله صدوق از علمای بزرگ مازندران گفت: امریکایی ها هیچ گاه در رفتار و گفتار با مردم ما صداقت نداشته اند و تحریم های اعمال شده بر کشور ما نیز یکی از همان نشانه های دروغگویی آشکار آنان است.

وی با حمایت از تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته ای تصریح کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات با 1+5 بسیار قوی و منسجم ظاهر شده است و خوشبختانه با حمایت های مقام معظم رهبری و ملت ایران از حقوق مردم به خوبی دفاع می کنند.

مشاور رئیس جمهور در امور جوانان، دستیابی به فناوری های هسته ای را از حقوق مسلم مردم ایران دانست و تاکید کرد: خط قرمز تیم مذاکره کننده، حقوق مردم ایران است و تحریم های اعمال شده از سوی امریکا روند مذاکرات را به مخاطره می اندازد.

میرشفیعی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص وضعیت جوانان اظهار کرد: جوانان سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند که بیش از پیش نیازمند دیده شدن در جامعه هستند.

وی مسئله اشتغال جوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از دلایل اصلی عدم ازدواج جوانان در جامعه نبود کار و شغل مناسب است چرا که بدون درآمد نمی توان جوانان را به سوی ازدواج سوق داد.

مشاور رئیس جمهور در امور جوانان افزود: جوانان ایرانی امروز در تمامی صحنه های بین المللی افتخار می آفرینند و موجب پیشرفت نظام اسلامی شده اند.

در این دیدار آیت الله صدوق نیز با حمایت از دستاوردهای تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات و نیز سفر رئیس جمهور به نیویورک از تلاش های دولت در حوزه بین الملل تمجید کرد.

وی همچنین اقشار مختلف مردم اعم از نخبگان، بسیجیان، اصناف و دانشجویان را به همکاری با دولت تدبیر و امید تشویق کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار