کد خبر: 678107
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا زودتر از 40 روز گزارش فساد در فوتبال را ارائه دهیم.
باشگاه خبرنگاران: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا زودتر از 40 روز گزارش فساد در فوتبال را ارائه دهیم.

محمدعلی پورمختار  افزود: مقدمات گزارش فساد در فوتبال آماده نشده و تمام تلاشمان را  می‌کنیم تا قبل از 40 روز گزارش‌ فساد در فوتبال‌ را ارائه دهیم.
 
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: ما تصمیم داریم که پرونده فساد در فوتبال را در دو مرحله بررسی کنیم تا هر چه سریعتر‌ گزارش آن را  اعلام کنیم.
 
وی درباره جلسه کمیسیون‌ اصل 90 با مسئولان پرسپولیس و استقلال در مورد خصوصی سازی این دو باشگاه گفت: در این جلسه علاوه بر مسئولان‌ پرسپولیس و استقلال ، مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کار گروه نظارت بر خصوصی سازی سرخابی‌ها و حسابرسان‌ دیوان محاسبات هم حضور داشتند.
 
پورمختار ادامه داد: ما بعد نظارتی و اقداماتی که تا الان در زمینه خصوصی سازی سرخابی‌ها صورت گرفته را در جلسه دیروز بررسی کردیم به هر حال مراحلی از خصوصی سازی سرخابی‌ها یک مقدار پیش رفته است اما مسئولان ذیربط باید فعالیت بیشتری در این مورد داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: ما به مسئولان تاکید کردیم که اطلاعات مالی را هر چه زودتر ارائه دهند تا ظرف یک ماهه آینده صورت حساب مالی این دو باشگاه آماده شود و دیوان محاسبات هم باید در زمینه تهیه‌ی تنظیم صورت حساب مالی این دو باشگاه کمک کند.
 
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مورد نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: نتایج تا الان خوب بوده است و ورزشکارانی که سابقه مدال آوری در بازی‌های آسیایی هم نداشتند مدال کسب کردند.
 
پورمختار در ادامه بیان کرد: بر این اساس وزارت ورزش حمایت بیشتری باید از ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی کند تا مدال‌های زیادی در این بازی‌ها داشته باشیم.
 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت مالی از ورزش‌های دیگر قابل قیاس با فوتبال نیست اما به هر جهت مسئولان باید حمایت بیشتری از رشته‌های ورزشی حاضر در آسیا کنند تا در مدال آوری به موفقیت برسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار