کد خبر: 678031
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
مدير عامل صندوق بازنشستگي كشوري از پرداخت وام ضروري به 200 هزار بازنشسته كشوري خبر داد و گفت: مبلغ وام نسبت به گذشته افزايش يافته است.
ايراندخت عطاريان افزود: در گذشته 85 هزار بازنشسته تحت پوشش اين صندوق وام ضروري دريافت كردند اما براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده امسال تعداد بيشتري مي‌توانند از وام بهره‌مند شوند.
وي از ثبت‌نام بازنشستگان براي دريافت وام خبر داد و به «مهر» گفت: قرعه‌كشي انجام شده و 200 هزار بازنشسته كشوري اواسط مهرماه وام 2 ميليون توماني را دريافت خواهند كرد. اين درحالي است كه مبلغ وام در گذشته يك ميليون و 500 هزار تومان بود.
مدير عامل صندوق بازنشستگي كشوري همچنين از ايجاد خانه‌هاي اميد در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: تا كنون خانه‌هاي اميد ويژه بازنشستگان در استان‌ها راه‌اندازي مي‌شد اما به دستور وزير تعاون از اين پس در شهرستان‌ها نيز اين خانه‌ها احداث مي‌شوند.
عطاريان اظهار داشت: تا كنون 30 خانه اميد راه اندازي شده است و بازنشستگان مي‌توانند از خدمات روزانه اين مراكز بهره‌مند شوند.
وي در مورد بيمه طلايي بازنشستگان نيز گفت: اين بيمه بدون سقف است و بازنشستگان داراي بيماري مي‌توانند از خدمات درماني 550 بيمارستان دولتي و هزار و 550 مركز درماني عادي نيز بهره‌مند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار