کد خبر: 678025
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
عضو شبكه تبهكاران كه متهم است سال گذشته بر سر جاي فروش مواد يكي از اعضاي باند رقيبش را با شليك گلوله به قتل رسانده است در جريان تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاين، بعدازظهر بيست و نهم مهر سال گذشته مأموران كلانتري سيد خندان از طريق اورژانس بيمارستاني در جريان يك تيراندازي منجر به جرح قرار گرفتند كه در آن جوان 21 ساله‌اي به علت اصابت گلوله به ناحيه دست و كشاله ران به شدت مجروح شده بود.

مأموران بلافاصله خود را به بيمارستان رساندند و فرد مصدوم را كه حميدرضا نام داشت مورد تحقيق قرار دادند. او گفت: نزديك فضاي سبز مقابل مترو مصلي ايستاده بودم كه ناگهان صداي شليك چند گلوله را شنيدم و چند ثانيه بعد با احساس درد شديدي در زير شكمم مواجه شدم و روي زمين افتادم و دو نفر از دوستانم كه مشغول دستفروشي بودند به دادم رسيدند.

يكي از همراهان حميدرضا نيز در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: همراه حميدرضا روبه‌روي مترو مصلي ابتداي خيابان قنبرزاده مشغول دستفروشي سي دي بوديم كه ناگهان صداي شليك پنج يا شش گلوله را شنيديم. همان لحظه حميدرضا به سمت ما دويد وقتي او نزديك شد، متوجه شديم گلوله خورده و خون زيادي از وي رفته است. ما هم بلافاصله او را به بيمارستان برديم.

همزمان با رسيدگي به اين پرونده ساعت 7 صبح سي‌ام مهر مأموران كلانتري گاندي جسد مرد جواني را در فضاي سبزي در بزرگراه رسالت خروجي مدرس كشف كردند و موضوع به قاضي سپيدنامه قاضي كشيك ويژه قتل و كارآگاهان پليس آگاهي تهران اعلام شد.

با حضور قاضي و تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخيص هويت در بازرسي اوليه جسد چند بسته مشكوك به مواد مخدر از داخل لباس‌ها كشف و علت مرگ هم اصابت گلوله به ناحيه سر اعلام شد.

بدين ترتيب بررسي فرضيه ارتباط ميان اين دو پرونده با يكديگر در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت و حميدرضا و دو همراهش جهت انجام تحقيقات در اختيار اداره دهم قرار گرفتند.

تحقيقات ادامه داشت تا اينكه كارآگاهان دريافتند اين سه نفر در نزديكي مترو مصلي مشغول فروختن مواد بودند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده كارآگاهان بازجويي از حميدرضا و دوستانش را ادامه دادند تا اينكه به ناچار لب به اعتراف گشودند و هويت جسد به نام رامين - 24 ساله را به كارآگاهان معرفي كردند. آنها گفتند يكي از فروشندگان مواد مخدر به نام حسين معروف به شاه حسين آن روز به رامين شليك كرد.

يكي از آنها گفت: يك روز قبل از زخمي شدن حميدرضا و كشته شدن رامين با شاه حسين و دوستانش بر سر پاتوق فروش مواد درگير شديم تا اينكه در شب حادثه شاه حسين همراه چند نفر از دوستانش دوباره به آنجا آمد و با ما درگير شد اين بار شاه حسين با اسلحه كلاش به سمت ما تيراندازي كرد كه حميدرضا مجروح شد اما رامين را كشت.

با شناسايي هويت قاتل تحقيقات براي دستگيري وي آغاز شد تا اينكه سرانجام بعد از گذشت يك سال يكم مهر امسال مخفيگاه متهم در محدوده ميدان چايچي شناسايي شد و به محض اينكه مأموران را ديد پا به فرار گذاشت اما دستگير شد.

متهم پس از مواجهه حضوري با سه متهم ديگر پرونده اعتراف كرد: با رامين و دوستانش بر سر محل فروش مواد درگيري داشتيم شب قبل از حادثه به سراغ رامين و دوستانش رفتم كه آنها براي ما اسلحه كشيدند و ما هم فرار كرديم.

براي آنكه آنها فكر نكنند ما در برابر آنها كوتاه آمده‌ايم از يكي از دوستانم يك اسلحه كلاش گرفتم و دوباره به آنجا رفتم.

به رامين و دوستانش گفتيم كه حق ندارند در پاتوق ما مواد بفروشند كه مجدداً با هم درگير شديم. من براي آنكه آنها را بترسانم شروع به تيراندازي كردم و پس از شليك چند گلوله فرار كردم و تا به امروز هم مخفيانه زندگي مي‌كردم.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي پايتخت گفت: متهم اصلي پرونده پس از اعتراف به اين جنايت جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و ديگر متهمان پرونده نيز با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار