کد خبر: 678011
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
احد وظیفه گفت: پنج شنبه آسمان پایتخت کمی ابری گاهی وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت و حداقل یا حداکثر دمای هوا نیز 17 و 32 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
 ایسنا: مدیر هواشناسی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را طی سه روز آینده تشریح کرد.

احد وظیفه بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز سه شنبه بارش‌ها در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران شدیدتر است و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی کشور با بیان اینکه روز چهارشنبه از ناپایداری در نوار شمالی کشور به طور موقت کاسته می‌شود، گفت: از بعد از ظهر روز پنج شنبه و طی روزهای جمعه و شنبه مجددا در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و دامنه‌های البرز، ابرناکی،‌ رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

به گفته وی طی سه روز آینده در برخی از مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان در بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده یا رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به وضعیت هوای تهران گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه کمی ابری گاهی وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی را شاهد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما برای این روز 18 و 33 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز پنج شنبه آسمان پایتخت کمی ابری گاهی وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت و حداقل یا حداکثر دمای هوا نیز 17 و 32 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار