کد خبر: 677996
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
دو تيم زسکا مسکو و بايرن مونيخ، امشب در دور دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خيمکي مسکو به مصاف يکديگر مي‌روند.
به گزارش "ورزش سه"، بایرن پس از شروعی نوسانی، به نظر به ثبات رسیده و مسلما قصد دارد این روند را در این بازی ادامه دهد.


زسکا مسکو

زسکا روند خوبی را در اوایل فصل داشته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند. تنها شکست آنها متعلق به لیگ قهرمانان و دیدار مقابل رم است که با نتیجه 5-1 در هم کوبیده شدند. به دلیل توهین‌های نژادپرستانه ی هواداران این تیم، آنها این بازی را بدون تماشاگر سپری خواهند کرد که صدای مسئولین بایرن برای اینکه هواداران آنها هم نمی‌توانند به ورزشگاه بروند، درآمده است. پنتوس ورنبلوم و آلان زاگوئف، سومین محرومیت خود را سپری می‌کنند و راسموس الم و ویتینو نیز به دلیل مصدومیت برای این بازی اماده نخواهند بود.


بایرن مونیخ

پس از پیروزی مقابل سیتی، بایرن از 9 امتیاز ممکن، 7 امتیاز را کسب کرده و روند خوبی در بازی های اخیر خود داشته است. شاگردان گواردیولا در 5 بازی اخیر خود، 9 گل به ثمر رسانده ند. تنها تساوی آنها، متعلق به دیدار مقابل هامبورگ است که با نتیجه 0-0 به پایان رسید. فرانک ریبری در بازی پیشین، 22 دقیقه توانست بازی کند و امیدوار است در این بازی هم به میدان برود. هر چند که سرمای روسیه و بالارفتن احتمال مصدومیت بازیکنان، ممکن است مانع این اتفاق بشود. هولگر باداشتوبر، خاوی مارتینس، تیاگو آلکانترا و باسیتین شواین‌اشتایگر، مصدومین بایرن برای این دیدار هستند.

رو در رو

این دو تیم پیش تر دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو بازی را بایرن با نتایج 3-1 و 3-0 با پیروزی پشت سر گذاشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار