کد خبر: 677979
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
گفته می شود یکی از رقبای انتخاباتی روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت های انتخاباتی خود را شروع کرده و در این راستا ستادهای انتخاباتی استانی را نیز راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با توجه به اینکه کمتر از 2 سال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و 3 سال تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، گروه ها و حزب های مختلف به دنبال تشکیل ستاد های انتخاباتی خود برای تصاحب کرسی های مجلس و ریاست جمهوری هستند.

با توجه به اینکه تا کنون بیشتر وعده های دولت نا تمام مانده، اصولگرایان نیز احتمال رأی نیاوردن روحانی در دور دوم انتخابات را بسیار زیاد دیده و اقدام به برگزاری جلساتی در این راستا کرده اند.

گفته می شود یکی از رقبای انتخاباتی روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت های انتخاباتی خود را چند وقتی است که شروع کرده و در این راستا ستادهای انتخاباتی استانی را نیز راه‌اندازی کرده است.

بر اساس این گزارش،برخی از نزدیکان این کاندید انتخابات ریاست جمهوری گذشته که از اعضای کمیته‌های ستاد انتخاباتی وی هم بودند در حال برنامه ریزی قوی برای ورود به انتخابات مجلس هستند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
0
0
کی بود کی بود،من نبودم - شما انصافا"با این خبر شاهکارکردید باباایوالله
حظ - حذ- هظ-هز-هذ- حزکردیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار