کد خبر: 677921
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
فرماندار شهرستان بندرگز از فعالیت هشت هزار بهره‎بردار کشاورزی در بندرگز خبر داد.

علی‎اصغر میرزایی با بیان اینکه در طرح سرشماری کشاورزی، هشت مامور و کارشناس همکاری دارند تا اطلاعات دقیق کشاورزی شهرستان به ویژه 24 روستای این منطقه را جمع‎آوری کنند گفت: وجود اطلاعات صحیح و دقیق، لازمه برنامه‎ریزی اصولی و علمی در بخش کشاورزی استان است.

وی با اشاره به میزان زمین زراعی شهرستان بندرگز عنوان کرد: 12 هزار و 500 هکتار زمین زراعی و باغی در این شهرستان وجود دارد که از این مساحت هشت هزار و 550 هکتار زمین زراعی و مابقی اراضی باغی است که هشت هزار بهره‎بردار در آن فعالیت می‎کنند.

رئیس ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان بندرگز با اشاره به اهمیت مقوله سرشماری برای برنامه‎ریزی در زمینه کشاورزی گفت: بخش کشاورزی نقش به ‎سزایی در زمینه استقلال و امنیت غذایی کشور ایفا می‎کند.

میرزایی افزود: دقت در کامل کردن موارد پرسشنامه از سوی ماموران طرح، گامی ارزنده برای جمع‎آوری اطلاعات لازم برای برنامه‎ریزی و توسعه بخش کشاورزی است.

وی این سرشماری را، فرصتی مغتنم برای بخش کشاورزی شهرستان خواند که می‎توان به واسطه آن ظرفیت بخش‎های مختلف کشاورزی منطقه را شناسایی کرد.

فرماندار شهرستان بندرگز متذکر شد: آماده‎سازی مراکز خدمات کشاورزی، دهیاری‎ها، پوشش انتظامی و امنیتی، برنامه‎ریزی برای انجام تبلیغات مناسب و اطلاع‎رسانی به بهره‎برداران کشاورزی در خصوص اهمیت طرح، برگزاری جلسات متعدد با مطلعین محل، دهیاران و ائمه جماعات از جمله اقدامات انجام شده این شهرستان برای اجرای بهینه طرح سرشماری است.

وی بر همکاری و مشارکت فعال کشاورزان و ارائه دقیق اطلاعات توسط آنان در طرح سرشماری کشاورزی شهرستان تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار