کد خبر: 677909
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
مطالعات اولیه تهیه سند گردشگری چهارمحال و بختیاری انجام شده و با تخصیص اعتبار لازم در سال 1394 عملیاتی می‌شود.

بهمن عسکری سوادجانی مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در دیدار با استاندار با اعلام خبر فوق گفت: در هفته گردشگری بازدید از موزه‌ها و مراکز میراث فرهنگی این استان رایگان است.

وی تأکید کرد: در این هفته مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری نیز خدمات خود را به منظور جذب بیشتر گردشگر با 10 تا 40 درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

این مسئول افزود: در همین هفته کارگاه آموزشی روش‌های جذب و برخورد با گردشگران هم به صورت رایگان در شهرکرد برگزار می‌شود.

عسگری سوادجانی تصریح کرد: مطالعات اولیه تهیه سند گردشگری چهارمحال و بختیاری انجام شده و با تخصیص اعتبار لازم در سال 1394 عملیاتی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخصیص 37 میلیارد ریال اعتبار ملی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری این استان در دو ماه گذشته گفت: این مبلغ فقط به این استان اختصاص یافته و استان‌های دیگر نتوانسته‌اند از این اعتبارات استفاده کنند.

وی به نقش توسعه صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت خانوارها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به همین منظور 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد 10 و نیم درصد در اختیار استان قرار گرفته است.

عسگری سوادجانی از آماده شدن بسته‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌ها به زودی در همایش ملی سرمایه‌گذاری به میزبانی شهرکرد ارائه و در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی گذاشته می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار