کد خبر: 677903
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
"علی شمخانی"، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که به کشور لبنان سفر کرده است، با سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
باشگاه خبرنگاران: علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که به کشور لبنان سفر کرده است، با  سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شمخانی در این دیدار با تجلیل از نقش ارزنده حزب الله در دفاع از امنیت و ثبات در لبنان اظهار داشت: بی‌شک جامعه لبنان همواره مدیون مجاهدت کم نظیر وقهرمانانه جوانان رشید حزب الله در مبارزه پیشگیرانه با تهدید تروریسم تکفیری خواهد بود.

وی هوشمندی و رویکرد راهبردی حزب الله در مشارکت و مدیریت تهدیدات پیش روی جامعه لبنان را در نفوذ و موفقیت رو به افزایش حزب الله در تحولات این کشور، تعیین کننده دانست.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، خاطرنشان کرد: اعتماد مردم لبنان به مسئولین و اقدامات حزب الله اصلی ترین سرمایه‌ای است که ضامن توسعه نقش و کارکرد حزب الله به عنوان وزنه تعادل در محیط سیاسی و امنیتی لبنان است.

سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله نیز در این ملاقات با اشاره به تهدیدات کم سابقه و پیچیده ای که موجودیت و ثبات منطقه را مورد هجوم قرار داده است، اظهارداشت: اولویت حزب الله در حوزه مقابله با تهدیدات ، تروریسم تکفیری و جلوگیری از انتقال بحران و ناامنی به جامعه لبنان وحفظ و تقویت ثبات و وحدت ملی این کشوراست.

وی با قدردانی از حمایت مستمر جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: مقابله با تهدیدات فزاینده تروریسم تکفیری نیازمند اقدامات غیرنمایشی و همچنین اجتناب از رفتارهای دوگانه و مشکوک است.

شمخانی دوشنبه شب در راس یک هیات امنیتی و سیاسی برای گفت وگو با مقامات و مسئولان لبنانی وارد بیروت پایتخت این کشور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار