کد خبر: 677900
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
تکمیل و تجهیز مسکن مهر دولت قبل یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است که تا پایان سال 94 پرونده آن توسط دولت بسته خواهد شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در آیین افتتاح512 واحدمسکونی مهر مهاجران و بازدید از روند ساخت شهرجدید امیرکبیر در استان مرکزی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر ویلایی شهر امیرکبیر در حال حاضر 75 درصد است.

محسن نریمان به نقش مردم در تسریع روند تکمیل پروژه های مسکن مهر تاکید کرد و گفت: متقاضیان میبایست با پرداخت به موقع وبدون تعلل آورده شخصی در جهت تسریع واتمام پروژه های مسکن مهر حرکت نمایند.

وی افزود: شهرجدید امیرکبیر اراک ظرفیت های مطلوبی از لحاظ موقعیت جغرافیایی وچشم اندازهای طبیعی دارد که با استقبال مردم از واحدهای مسکونی این شهر و تلاش و پیگیری های مسوولان استانی می توان این شهر را به عنوان نسل نوین شهرهای جدید به کشور معرفی کرد.

معاون وزیر راه وشهرسازی همچنین از رونمایی طرح های جدید مسکن در دولت یازدهم خبر داد و گفت:به همین منظور کارگروهی تشکیل شده که از ابتدای سال 1395 کار خود را به طور رسمی آغاز می کند که درآن رویکرد دولت تنها اعطای تسهیلات و نظارت بر روند ساخت وساز می باشد.

افتتاح محور ورودی و بازدید از روند عملیات اجرایی شهر جدید امیرکبیر و بوستان امیرکبیر، بازدید از پروژه یکهزار و 131 واحدی مسکن مهر ویلایی شهر جدید امیرکبیر، سایت 60 هکتاری مسکن مهر ویلایی شهر جدید امیرکبیر و آغاز عملیات اجرایی مخزن سه هزار متر مکعبی آب شهر امیرکبیر از دیگر پروژه هایی بود که باحضور در سفر یک روزه معاون راه و شهرسازی به استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار