کد خبر: 677898
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
مسئولان نباید خرسندی عده‌ای خاص را بر خرسندی عامه مردم ترجیح دهند، بلکه باید با عملکرد مناسب و قانونمند رضایت همه مردم را در نظر بگیرند...

مسئولان نباید خرسندی عده‌ای خاص را بر خرسندی عامه مردم ترجیح دهند، بلکه باید با عملکرد مناسب و قانونمند رضایت همه مردم را در نظر بگیرند. بنابراین باید با بخش خصوصی مدارا و همدردی کرده تا بتوانیم سیستان و بلوچستان را از رکود خارج کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: بر‌خلاف تمام کمبودها، مشکلات و مسائلی که در استان وجود دارد، باز هم شاهد برخورد متواضعانه مردم با مسئولان هستیم که این موضوع بسیار ارزشمند است.

علی اوسط‌هاشمی بر تشکیل شورای کارشناسان در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به توسعه نیازمند مشارکت و خرد جمعی هستیم و نیاز است تیم کارشناسی از کارشناسان صاحب‌نظر و حتی منتقد در ادارات تشکیل شده و مشکلات منطقه را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

این مسئول ادامه داد: هر 40 روز یا دو ماه شورای کارشناسان شهرستان‌ها تشکیل جلسه داده نتایج جلسات را به استان منتقل کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید جایگاه کارشناسان را در ادارات و سازمان‌ها احیا کنیم، افزود: استفاده از نظر کارشناسان یعنی وصل شدن به خزانه اندیشه و خرد.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان توجه به تشکل‌های مردمی را بیشتر مدنظر قرار داده و هر سازمانی به نوبه خود از ظرفیت تشکل‌های غیر دولتی در پیشبرد اهداف استفاده کند.

هاشمی با اشاره به تعامل مدیران با بخش خصوصی، ادامه داد: باید با بخش خصوصی مدارا و همدردی کرده تا بتوانیم سیستان و بلوچستان را از رکود خارج کنیم.

وی بر استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه تاسیس تاکید کرد و یادآور شد: مدیران سفرهای شهرستان را جدی گرفته و سرکشی از اقدامات در حال انجام در شهرستان‌ها را در اولویت قرار دهند زیرا که حضور آنها در مناطق مختلف به ویژه نقاط روستایی سبب اعتماد بیشتر مردم به مسئولان می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار