کد خبر: 677836
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی مقابل کشتی‌گیر قزاق جواز حضور در دیدار ‌نهایی را کسب کرد.
فارس: در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در ۴ وزن اول که از صبح امروز آغاز شده است، مهدی علیاری نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف قزاق گام به دیدار نهایی گذاشت.

مهدی علیاری در وزن ۹۸ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر یک مقابل نوزات صالح از سوریه به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۳ بر یک از سد یرولان ایسکاکوف دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قزاقستان گذشت و فینالیست شد.

علیاری برای کسب مدال طلا با برنده دیدار کشتی‌گیران چین و ترکمنستان مبارزه خواهد کرد.

به گزارش فارس، پیش از این حبیب‌الله اخلاقی در ۸۰ کیلوگرم به فینال رسیده بود و برای کسب مدال با تاسوکاسا تسوروماکی، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگجو از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

سعید عبدولی که با ناداوری مقابل حریف کره‌ای شکست خورد و از حضور در فینال بازمانده بود باید در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز با کریشانکات یاداو، نفر سوم آسیا از هند مبارزه کند.

ایران در وزن ۵۹ کیلوگرم بازی‌های آسیایی نماینده‌ای ندارد.
-
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار