کد خبر: 677800
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عصبانیت ازسخنان رئیس جمهور و روند مذاکرات هسته‌ای ایران مدعی شد نظام ایران خطرناک‌ترین نظام در جهان است.
ابنا: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با عصبانیت از سخنان رئیس جمهور ایران مدعی شد: نظام ایران خطرناک‌ترین نظام در جهان است و تاکید کرد که نظام ایران موفق شده است انقلاب خود را صادر کند.

وی افزود: ایران در ۳۵ سال گذشته به صورت مستمر ماموریتی جهانی را که (امام) خمینی(ره) ترسیم کرده دنبال کرده است و هدف این ماموریت صدور انقلاب به جهان است تا به قول ایرانی‌ها صدای لااله‌الاالله در همه جهان طنین‌انداز شود. از آن زمان تاکنون ایران همین ماموریت را دنبال می‌کند.



نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با عصبانیت از سخنان روحانی رئیس جمهور ایران در سازمان ملل که مورد توجه جهانیان قرار گرفت مدعی شد: اقداماتی که ایران انجام می‌دهد فرا‌تر از کشورهای خاورمیانه است. برخی‌ها فکر می‌کنند که اوضاع ایران تغییر می‌کند و انتخاباتی در این کشور رخ داده است و وزیر خارجه ایران از عبارات زیبایی استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد ادبیات مقامات ایرانی تغییر کرده است و همچنین برخی فکر می‌کنند که ایرانی‌ها از ماموریت جهانی خود در صدور انقلاب شانه خالی کرده‌اند.



نتانیاهو گفت: نباید فریفته اظهارات و عبارات زیبای ایران شد و مدعی شد هدف اساسی آنان این است که تحریم‌ها و موانع پیش روی این کشور برای ساخت سلاح هسته‌ای از بین برود. ایران می‌خواهد به توافقی برسد که همه تحریم‌ها را لغو کند.

وی با عصبانیت از روند مذاکرات هسته‌ای ایران مدعی شد نظام ایران خطرناک‌ترین نظام در جهان است و اجازه دادن به ایران شدید‌ترین خطرات را برای ما ایجاد خواهد کرد. باید توان هسته‌ای ایران از بین برود. اگر اجازه بدهیم ایران در آستانه هسته‌ای شدن قرار داشته باشد به معنای آن است که جنگ را باخته‌ایم.



دو سال پیش نتانیاهو با در دست داشتن یک نقاشی از بمب، مدعی شد ایران به مرحله نهایی تولید بمب اتمی رسیده است که با واکنش اکثر شخصیت‌ها و رسانه‌های بین‎المللی مواجه شد که همگی آنرا به سخره گرفتند.

این بار نیز نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی ترک عادت نکرد و با در دست داشتن تصویری از «دو لوله آهنی که سر آن‌ها به سمت بالا قرار گرفته و دو کودک در نزدیکی آن مشغول بازی هستند»، مدعی شد که تصویر یکی از سکوهای پرتاب موشک حماس را در اختیار دارد که این گروه فلسطینی آن را به عمد در نزدیکی محل حضور غیرنظامیان قرار داده است تا شمار کشته‌شدگان در جنگ غزه بالا‌تر برود!



وی در ادامه مدعی شد: اسرائیل در جنگ غزه غیرنظامیان را هدف قرار نداد و این حماس بود که تلاش می‌‎کرد شمار بیشتری از آن‌ها کشته شوند.

این در شرایطی است که دست سران این رژیم به خون هزاران شهروند بی‌گناه فلسطینی آغشته است و این رژیم در توطئه‌ای شومی از گروه تروریستی داعش و جنایات آن به صراحت حمایت کرده است.



عضو نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد نیز در جلسه مجمع عمومی به اظهارات ضد ایرانی صبح نخست وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد و گفت: بسیار مضحک است که رژیمی با این سابقه خشونت، با سیاست‌های آپارتاید و ارتکاب جنایات جنگی که اسناد آن در همه ارگان‌ها و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل موجود است و در حالیکه کمترین ارزشی را برای قطعنامه‌های سازمان ملل قائل نبوده و هنوز به چندین دهه اشغال سرزمین‌های دیگران ادامه می‌دهد، به خود اجازه می‌دهد تا وقیحانه دیگران را متهم کند.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار