کد خبر: 677722
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
سردار نقدي:‌
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اصرار برخي بر ديدار روحاني و اوباما گفت: رئيس‌جمهور يك كشور انساني و الهي نمي‌تواند دست در دست رئيس‌جمهور يك دولت جنايتكار بگذارد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اصرار برخي بر ديدار روحاني و اوباما گفت: رئيس‌جمهور يك كشور انساني و الهي نمي‌تواند دست در دست رئيس‌جمهور يك دولت جنايتكار بگذارد.
سردار نقدي، در گفت‌وگو با «نسيم» در خصوص انتظاراتي كه از رئيس‌جمهور در سفر به نيويورك از سوي برخي وجود داشت، گفت: انتظار ما از رئيس‌جمهورمان اين است كه در مجامع بين‌المللي فرياد حنجره‌هاي بريده غزه و مستضعفان، عليه امريكا و دادخواه آزاديخواهان دنيا كه امروز از ظلم و ستم امريكا در رنج هستند، باشد. اين توقع از رئيس‌جمهور ايران اسلامي مي‌رود. انتظار داريم ايشان سيلي محكمي به اسرائيل و امريكا بزند و دل ملت ما و همه آزاديخواهان دنيا را از اقدام انقلابي خود شاد كند. وي افزود: براي ما افت دارد كه چنين رئيس‌جمهوري با اين عظمت از سوي مردماني با تمدن بخواهد دست در دست يك رئيس‌جمهور وحشي و غارتگر بگذارد كه به راحتي و صراحت از كودك‌كشي حمايت مي‌كند و مقدار توحش در او به قدري است كه هيچ حس بدي نيز نسبت به اين كار زشت خود ندارد. سردار نقدي درباره هدف غرب براي ايجاد جو رواني و تلاش براي ديدار اوباما و روحاني گفت: غربي‌ها از ابهت جمهوري اسلامي و نفوذي كه در دنيا پيدا كرده و از هويت الهام‌بخش انقلاب اسلامي وحشت زده هستند و ايستادگي، استقامت، امنيت، آرامش و زندگي خوبي كه الحمدلله مردم ما در جمهوري اسلامي در ميان اين هياهو و آشوب‌ها و جنگ‌هايي كه در منطقه شاهد هستيم، دارند، براي همه مردم دنيا الهام‌بخش بوده است و همه، يقه امريكا را گرفته‌اند. وي ادامه داد: در شمال آفريقا در شرق آسيا و در امريكاي لاتين مردم قيام كرده‌اند و غرب مي‌خواهد اين استوانه الهام‌بخش و صلابت را از دنيا بگيرد.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ميرزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
0
عزت بدست آمده ايران اسلامي كه حاصل درياي خون شهداي اين مرز و بوم است و افتخارات ملت ايران را به راحتي هر چه تمامتر زير پا له كردند و روي آن هم آب خوردند و ككشان هم نگزيد .
... ! كجا با اين عجله ؟؟!!
پياده شويد با هم برويم بلكه....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار