کد خبر: 677287
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
با توجه به اهمیت و تاثیر بخش کشاورزی، قطعا اجرای سرشماری و دریافت اطلاعات آماری این بخش می‌تواند نقش مهمی در برنامه‌ریزی ها داشته باشد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر با عنوان کردن مطلب فوق و با بیان اینکه در این طرح تمام واحدهای تولیدی کشاورزی سرشماری و اطلاعات آنان به طور جداگانه ثبت می‌شود، یادآور شد: آخرین سرشماری عمومی کشاورزی 11 سال قبل انجام شده است که با توجه به گذشت زمان و نیز تغییر و تحول در بخش کشاورزی این طرح تا 18 آبان ماه ادامه دارد.

مهدی عصمتی‌مقدم با اشاره به اهمیت سرشماری عمومی کشاورزی و ثبت اطلاعات دقیق از بهره‌برداران بخش کشاورزی از ماموران سرشماری خواست تا با دقت و حوصله نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه بر اساس آموزش‌هایی که فرا گرفتند، اقدام کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر با تاکید بر اینکه یک برنامه‌ریزی صحیح در گروی داشتن آمار و اطلاعات صحیح و دقیق است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای موفق طرح سرشماری شاهد بهبود وضعیت کشاورزی و برطرف شدن مشکلات و نیازهای کشاورزان با برنامه‌ریزی‌هایی باشیم که از سوی متولیان مربوطه با استفاده از اطلاعات و آمار این سرشماری به‌دست می‌آید.

در اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی کاشمر 35 نیرو متشکل از مامور سرشماری، کارشناس فنی، کارشناس مسئول و سایر عوامل اجرایی تا 18 آبان ماه روز پایان طرح باید نسبت به ثبت اطلاعات 20 هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی شهرستان اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار