کد خبر: 677258
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به پیشرفت 25 درصدی پروژه قطار شهری اهواز پس از 8 سال، از روند کند این پروژه انتقاد کرد.

هوشنگ خندان‌دل در بازدید از از دو ایستگاه دروازه و فرودگاه در مسیر فاز نخست قطار شهری اهواز گفت : عملیات اجرایی پروژه مترو مدت ۸ سال است که آغاز شده و انتظار می‌رفت که این پروژه طی مدت چهار تا پنج سال به پایان برسد اما حالا شاهد هستیم که تنها یک چهارم کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱٫۵ برابر زمان در نظر گرفته شده تا کنون صرف عملیات اجرایی قطار شهری اهواز شده است افزود : پس از گذشت ۸ سال از آغاز این پروژه، تنها ۲۵ درصد کل پروژه عملیاتی شده که این میزان قابل انتظار نبوده است.

خندان‌دل با بیان اینکه پروژه قطار شهری اهواز به عنوان پر اولویت‌ترین پروژه‌های قطار شهری در کشور محسوب می‌شود گفت: در برنامه‌ای که برای پیشبرد اهداف پروژه‌های قطار شهری در کشور در نظر داریم، مایل بودیم قطار شهری اهواز پیشرفتی بیش از این داشته باشد

وی افزود : مشکلات قطار شهری اهواز تنها به روابط مالی با خارج از کشور، مسائل ارزی و بازگشایی LC نیست زیرا در هر پروژه قطار شهری، بخش عمده کار عملیاتی است که به دست مهندسان داخلی انجام می‌شود.

خندان گفت: هیچ تردیدی نداشته باشید که پروژه قطار شهری اهواز با اولویت یک انجام خواهد شد اما LC برای بازگشایی باید به مرحله باز شدن برسد و این مستلزم پیشرفت خوب پروژه است و همچنین به اقداماتی که با بانک‌ها باید صورت بگیرد، مرتبط است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار