کد خبر: 676925
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
متاسفانه در دومین روز از مسابقات رالی خاورمیانه ۲۰۱۴ شیراز در یک سانحه، آرش رامین یکتا، نقشه خوان با سابقه تیم سایپا جان خود را از دست داد.
فارس: سایت رسمی برنامه نود نوشت: در تصادف صبح دیروز که خودروی تیم سایپا داشته متاسفانه نقشه خوان تیم سایپا درگذشت و البته راننده به بیمارستان منتقل شد که اول حال او وخیم گزارش شده بود اما خوشبختانه وضعیت او عادی شد و حالش خوب گزارش شده است.

متاسفانه در دومین روز از مسابقات رالی خاورمیانه 2014 شیراز که در شهرهای استان فارس در حال اجراست، در یک سانحه، آرش رامین یکتا، نقشه خوان با سابقه  تیم سایپا جان خود را از دست داد.

خودرو واژگون شده باعث مصدومیت حسین قدسی راننده و نقشه خوان او شد که به علت شدید بودن مصدومیت نقشه خوان وی، این فرد با هلیکوپتر نیروی انتظامی به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شد اما متاسفانه در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 پس از این حادثه به علت آنچه که نا ایمن بودن خط مسابقه عنوان شده است این مسیر از دور مسابقات حذف شد، راننده این وسیله نقلیه که ریو هست به بیمارستان منتقل شده است و برخی منابع از وخیم بودن حال او خبر می دادند که طبق آخرین پیگیریهای سایت نود، خوشبختانه وضعیت وی از سوی پزشکان مناسب ارزیابی شده است. در هر حال تیم های ایران خودرو و سایپا از دور مسابقات انصراف دادند و به دنبال آن دیگر تیم های داخلی و خارجی حاضر در مسابقات به احترام مرحوم آرش رامین یکتا از ادامه مسابقات انصراف دادند و برخی تیم های جمعه شب شیراز را به مقصد کشورهایشان ترک کردند و رانندگان تیم های ایرانی هم ظرف امروز و فردا شیراز را ترک خواهند کرد.









تصویر مرحوم آرش رامین یکتا، نقشه خوان تیم سایپا، روحش شاد و یادش گرامی باد
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
کیفیت بالای سایپا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار