کد خبر: 676767
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
در 40 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان طرح هادی به اجرا درآمده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب گفت: : برنامه توسعه عمرانی روستاها در هر دولتی اجرا می‌شود و برای اجرای این طرح یک برنامه جامع توسعه کشور تهیه شده است.

احمد حاجی‌زاده با بیان اینکه در برنامه توسعه پنجم مقرر شد بنیاد مسکن طرح هادی همه روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان را تهیه و اجرایی کند، گفت: طی سال‌های گذشته از سوی مسئولان استانی و دفتر مرکزی دو اعتبار ملی و استانی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته از طریق مجلس شورای اسلامی مقرر شد 8 درصد اعتبارات استانی به بنیاد مسکن اختصاص یابد و با اجرای این طرح در سال‌های گذشته یک جهش خوبی در بنیاد مسکن اتفاق افتاد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر طرح هادی 100 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان تهیه شده است، افزود: فقط بنیاد مسکن از تهیه طرح هادی استفاده نمی‌کند، بلکه شرکت گاز نیز در گازرسانی به روستاها از این طرح بهره‌مند می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه با اجرای طرح هادی معابر اصلی روستاهای استان ساماندهی می‌شود، یادآور شد: همچنین در این طرح هدایت اصلی آب‌های روستایی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اعتبار لازم برای اجرای طرح هادی در هر روستا اشاره کرد و گفت: به طور متوسط برای اجرای طرح هادی در هر روستا 150 میلیون تومان اعتبار لازم است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار