کد خبر: 676667
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
نخست وزیر انگلیس ساعتی پس از دیدار با آقای روحانی،اتهام غرب مبنی بر حمایت ایران از سازمانهای تروریستی را تکرار کرد و گفت دولت ایران باید برنامه هسته ای و رفتارش با ملت را تغییر دهد.
واحد مرکزی خبر: نخست وزیر انگلیس در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت مبارزه با داعش باید همگانی باشد و ایران هم می تواند در این مبارزه شرکت کند .

وی همچنین خواستار تعیین نماینده ای ویژه در سازمان ملل جهت رسیدگی به مسئله افراطی گری در جهان شد . دیوید کامرون گفت داعش درحال جذب نیروهای جدید از سراسر دنیا ست .

کامرون افزود ما باید با همکاری یکدیگر، منابعی را که بصورت آنلاین در اینترنت قرار گرفته است، برای مثال تصاویر ویدیویی که داعش  اخیراً از به قتل رساندن گروگان هایش منتشر کرد، از دسترس خارج نماییم .
ما همچنین باید جلوی کسانی راکه اصطلاحاً افراطیون غیرخشن نامیده می شوند  بگیریم تا از تبلیغ نفرت و نابردباری در مدارس، دانشگاهها و حتی در زندانهای ما جلوگیری شود. البته بسیاری ممکن است بگویند که این با آزادی بیان و تحقیقات عقلانی منطبق نیست. اما من از شما می پرسم، آیا ما باید عقب نشسته و به افراطیون اجازه دهیم تا در دانشگاههای ما اقدام به جذب نیرو نمایند؟ خیر! ما اجازه نمی دهیم تحت عنوان آزادی بیان ،این افکار منتشر شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس يكم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
0
0
پس چرا در ايران كسيكه به جرم اهانت به مقدسات اسلام و نظام و تهديد امنيت ملي و فتنه انگيزي به بهانه ازادي بيان زنداني ميشود شماها غربيان هياهو راه مي اندازيد و از اين شورشيان و اهانت كنندگان حمايت ميكنيد و مدعي ميشويد حقوق بشر در ايران رعايت نميشود ؟ اقاي كامرون كدام حرف شما را قبول كنيم ؟ انجا كه منافع شما تهديد ميشود ازادي بيان معني ندارد طرف تروريست و اشوبگر است اما كشوري براي حفظ منافعش و امنيتش با اين فتنه گران و تروريستها برخورد ميكند ازادي بيان و حقوق بشر مطرح ميكنيد ... اين برخورد دوگانگي و كاملا" متضاد شماها نشانگر هدف و سياست پليد شماها براي تضعيف ملتها و حكومتهاست تا به اين شكل دنبال منافع و سود خود هستيد ولي كور خونديد ... اين غربيها جوري حرف ميزنند كه انگار فقط اونها هستند كه منافع دارند و ديگران منافع ندارند و بايد مطيع اونها باشند گمشو ديگر اين سياستها خيلي وقته كه قديمي شده جواب معكوس دارد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار