کد خبر: 676405
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از بهره برداری از آرامستان جدید مشهد در جاده کلات تا پایان امسال خبر داد.

حسن کریمدادی با بیان اینکه آرامستان جدید شهر مشهد که مصوبه شورای شهر مشهد است با دستور شهردار مشهد مقرر شده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد گفت: در بحث طراحی، جانمایی و مطالعاتی تقریباً کار ما به پایان رسیده و فکر می‌کنم تا پایان سال بتوانیم ساختمان‌های اداری پیش ساخته را در شش ماه دوم سال با توجه به سرمای هوا که ساخت و ساز ممکن نیست؛ در آنجا مستقر کنیم.

وی افزود: پیش‌بینی شده ساختمان‌های پیش ساخته تحت عنوان دفتر اداری و سالن معراج آماده شود و فضاسازی و آسفالت ورودی این آرامستان را نیز انجام دهیم و همچنین دسترسی به این آرامستان را با اتوبوس‌های شهری آسان کنیم.

کریمدادی گفت: در این آرامستان تا به امروز 180 هکتار از آن تملک شده و بخشی دیگر هم در حال تملک است اما سازمان فردوس‌ها به تنهایی نمی‌تواند این آرامستان را راه‌اندازی کند و نیازمند مشارکت و همدلی تمام مدیران اجرایی به‌ویژه در دسترسی راه است.

وی ادامه داد: این آرامستان در جاده کلات قرار دارد و در حال حاضر دو راه دسترسی برای آن تهیه شده است که یکی همان جاده کلات است و راه دیگر از توس 43 است.

کریمدادی افزود: 4 میلیارد و 100 میلیون تومان برای این آرامستان در نظر گرفته شده که شامل تملک خرید، فضاآرایی و راه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار