کد خبر: 676403
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
مراحل ساخت تقاطع غیرهمسطح بجنورد به عنوان بزرگ‌ترین پروژه شهری خراسان شمالی از سر گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اعلام این مطلب گفت: توافقات با پیمانکار تقاطع غیرهمسطح بجنورد انجام شده و ساخت این پروژه آغاز شده است.

رضا فیروزه با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح بجنورد نخستین تقاطع غیرهمسطح استان به شمار می‌رفت اما از چندین ماه قبل به خاطر اختلاف پیمانکار با شهرداری متوقف شد افزود: توقف این پروژه باعث ایجاد مشکلات فراوانی در این قسمت از شهر شده و نارضایتی را در بین مردم و کسبه آن محل ایجاد کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه بزرگ شهری باید سریع‌تر تکمیل شود تا مشکلات ترافیکی هم که اکنون در این منطقه وجود داشته مرتفع شود، گفت: بر همین اساس تعیین تکلیف این پروژه به عنوان نخستین اولویت در دستور کار هیئت‌ رئیسه دوم شورای اسلامی این شهر قرار گرفته و خوشبختانه توافقات خوبی با پیمانکار آن برای از سرگیری پروژه انجام شد.

فیروزه همچنین راه‌اندازی مجدد کارخانه بیوکمپوست را از اولویت‌های هیئت‌ رئیسه دوم شورای اسلامی این شهر عنوان کرد و ادامه داد: اکنون به سبب توقف در فعالیت‌های این کارخانه مشکلاتی در زمینه ساماندهی زباله‌های مرکز خراسان شمالی به وجود آمده است.

وی دپوی زباله‌ها در ایستگاه علی‌آباد و یا امحای زباله در باباموسی را مقطعی و نامناسب دانست و افزود: باید سریع‌تر در زمینه کارخانه کمپوست بجنورد تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: اعتبارات زیادی برای ساخت این کارخانه صرف شده است و نباید به خاطر برخی مسائل و مشکلات این مجموعه بدون استفاده و بلاتکلیف بماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار