کد خبر: 676392
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
در سال ۹۳ با انسجام و حركتي نو "قرارگاه مقابله با سرقت"در اصفهان آغاز به كار كرد كه ماحصل فعالیت های این قرارگاه، كاهش ۵ درصدي سرقت‌هاي خرد بوده و انتظار می رود که تا پایان سالجاری کاهش سرقت های خرد تا 20 درصد هم برسد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام این خبر و با اشاره به كاهش ۲۱ درصدي جرايم خشن در شهريورماه امسال، افزود: در ۵ ماهه سال جاري، با كنترل ورودي‌هاي استان در بحث مبارزه با مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل با كاهش ۱۱ درصدي كشفيات مواد مخدر در گلوگاه‌ها مواجه بوديم . سردار عبدالرضا آقاخاني به برنامه‌هاي پليس اصفهان براي مهرماه امسال اشاره کردو گفت: ادامه تلاش چندبرابري قرارگاه عملياتي مبارزه با سرقت، اجراي مرحله سوم طرح‌هاي محله محور در راستاي مبارزه با سارقان، برخورد مزاحمان خياباني و توزيع‌كنندگان خرد مواد مخدر، برخورد مصمم با باغ‌تالارهاي فعال غيرمجاز ضمن هماهنگي با اتحاديه و مجمع امور صنفي و پلمپ آنها، برخورد با موتورسواراني كه قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت نمی کنند و ادامه اجراي طرح مكنا (مديريت كلانتري‌هاي نيروي انتظامي)از جمله برنامه‌هاي پليس در مهرماه امسال است.

فرمانده انتظامي استان اصفهان افزود: از مهرماه، برخورد با موتور سواران متخلف به شدت انجام می‌شود. سردار عبدالرضا آقاخاني با اشاره به افزايش ۶ درصدي كشف سرقت‌هاي خرد در شهريورماه نسبت به ماه قبل، افزود: خوشبختانه در زمينه كشفيات سوخت قاچاق، با افزايش ۵۱ درصدي نسبت به سال قبل روبرو بوديم؛ همچنين در زمينه امور راهوري و تصادفات نيز، شاخص ما براي سال جاري ۱۰ درصد در درون و برون‌شهر است؛ با اين حال، در درون‌شهر با شاخص ۲۰ درصدي كاهش تصادفات مواجه بوديم اما در برون شهر متاسفانه اصلا از وضعيت مناسبي برخوردار نيستيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار