کد خبر: 676083
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جرگلان و راز و جرگلان گفت: اگر مشکل راه آهن گرگان-بجنورد-مشهد حل نشود وزیر راه و شهرسازی را استیضاح خواهیم کرد.

موسی الرضا ثروتی افزود: قرار بر این است تا طی امروز جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شود تا این مشکل حل نشود و در صورت عدم حل این مشکل مسئله استیضاح را پیگیری خواهیم کرد.


وی با اشاره به اینکه گفته شده است که در قرار منعقد شده با شرکت ساینا هیدروی چینی قیمت ها بالا است، ادامه داد: دولت گذشته طبق قانون قرار داد را منعقد کرده و دولت فعلی نیز از این شرکت خواسته تا قیمت ها را عوض کند.


ثروتی اظهار کرد: این در حالیست که این شرکت این موضوع را نپذیرفته و بازگو کرده که اگر دولت این قرارداد را نپذیرد، قرارداد دیگری منعقد نخواهد شد و خسارت خود را خواهد گرفت.


وی بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا وزارت راه و شهرسازی ترک تشریفات مناقصه این پروژه را به آستان قدس اعلام کند و کار انجام شود.


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جرگلان و راز و جرگلان تاکید کرد: در صورت عدم اجرای این پروژه، این وزارت خانه به دنبال شرکت دیگری خواهد رفت و هیچ شرکت دیگری هم نیست که 300میلیارد تومان پول بیاورد.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
توروخدا زودتر استیضاحش کنید و بعد هم وزارت راه را از وزارت شهرسازی تفکیک کنید بخدا حمل و نقل و ترابری این کشور به خاطر مسکن مهر و وزرای نا متخصص در امور راه و ترابری نابود شد . دیگر چند قطار از ریل خارج شود؟ چند هواپیما سقوط کند تا شما قانع شوید؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار