کد خبر: 675960
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
هم‌زمان با هفته دفاع مقدس
نمایشگاه آثار شهدا هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در سمنان برپا می‌شود.

فرمانده بسیج شهید اخلاقی شرکت گاز استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدای منتسب به این شرکت در پنجم مهر ماه هم‌زمان با سالروز شکست حصر آبادان انجام خواهد شد.

مصطفی ادب گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، ایستگاه صلواتی و نمایشگاهی از آثار شهدا و ماکت یکی از عملیات‌ رزمندگان اسلام در محوطه شرکت گاز استان سمنان اجرا می‌شود و عموم مردم شریف شهر سمنان می‌توانند از ساعت 9 صبح هر روز تا ساعت 20 از این نمایشگاه که با همکاری تیپ 12 قائم استان برپا شده است، بازدید کنند و با رشادت‌ها و ایثارگری‌‌های دلاورمردان ایران اسلامی ‌آشنا شوند.

فرمانده بسیج شرکت گاز استان سمنان افزود: همچنین در روز پنجم مهر ماه، هم‌زمان با سالروز شکست حصر آبادان از 15 خانواده معزز شهدای سرافراز منتسب به شرکت گاز استان سمنان و همچنین خانواده بزرگوار شهید حاج محمود اخلاقی که پایگاه بسیج این شرکت به نام آن شهید سرافراز مزین شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

ادب در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم شریف سمنان خواست ضمن بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در ضلع جنوبی شرکت گاز استان سمنان برپا شده است، فرهنگ ایثار و شهادت و خاطره رزمندگان دلیر سپاه اسلام را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر