کد خبر: 675852
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
آلبوم «بيسيم‌چي» رونمايي شد
آلبوم «بيسيم‌چي» اثر جديد مؤسسه دل‌صدا با حضور هنرمندان اين آلبوم و جمعي از خانواده‌هاي شهدا رونمايي شد.
آلبوم «بيسيم‌چي» اثر جديد مؤسسه دل‌صدا با حضور هنرمندان اين آلبوم و جمعي از خانواده‌هاي شهدا رونمايي شد.

در اين مراسم مؤسسه  شهبازي از حامد زماني تجليل كرد. در ابتداي اين مراسم پيمان بيات كه قطعه «بي‌نشون» را در آلبوم «بيسيم‌چي» خوانده، روي صحنه آمد و در سخناني كوتاه گفت: از اينكه توانستم كار كوچكي براي كساني كه حماسه آفريدند انجام دهم، خوشحالم. مي‌دانم كار بزرگي نيست فقط شايد بتوانم گوشه‌اي از حماسه‌هايي را كه رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس آفريده‌اند، جبران كنم. او پس از اين سخنان قطعه «بي‌نشون» را اجرا كرد. پس از پيمان بيات نوبت به علي‌اكبر قليچ رسيد كه قطعه «تركش» را اجرا كند. پس از اجراي اين قطعه بود كه نماهنگي به نام «رسول لبخند خدا» با صداي رضا صادقي و ساخته برادران بوشهري پخش شد.

سيد حمزه موسوي كه با قطعه «پيراهن خاكي» در آلبوم «بيسيم‌چي» حضور دارد به اجراي برنامه پرداخت. حسين سليمي ديگر خواننده اين آلبوم نيز قطعه «تفحص در شهر» را براي مخاطبان اجرا كرد. پس از اجراي اين قطعه نوبت به تجليل از خانواده‌هاي شهدا از جمله خانواده شهيد شهبازي، شهيد تهراني و شهيد صبوري رسيد. پس از تجليل از مؤسسه  بهروز صبوري، مؤسسه  شهبازي به روي سن آمد و در سخناني كوتاه گفت: روزي كه پيكر پسرم را آوردند، حامد زماني آهنگي را اجرا كرد. ما مادران شهدا هر روز دعا مي‌كنيم كه كار حامد زماني بهتر شود. او در ادامه با اهداي هدايايي از حامد زماني تجليل كرد.

 پس از تجليل از خانواده‌هاي شهدا نوبت به حامد زماني رسيد تا روي صحنه بيايد و قطعه «بيسيم‌چي» را اجرا كند. او قبل از اجراي اين قطعه گفت: بررسي‌هايي را انجام داديم و متوجه شديم كه شعر، ادبيات و به طور كلي هنر انقلاب به دور از فضاي نقد و حركت بود و به نوعي فضا گل و بلبلي شده بود و تمام واقعيات گفته نمي‌شد. اين خواننده خاطر نشان كرد: هميشه گفته‌ام خواننده‌اي كه مي‌خواهد براي انقلاب بخواند بايد سه ويژگي داشته باشد اول اينكه انقلابي باشد، دوم اينكه هنر اين كار و تكنيكش را داشته باشد و سوم هم اينكه بتواند در راهي كه قدم گذاشته، پايدار بماند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
0
0
اجرت آقای زمانی با خدای شهدا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار