کد خبر: 675779
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
یک کارشناس مسائل ديني در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» مطرح کرد؛
یک کارشناس مسائل ديني گفت: تخریب چهره اسلام رسالتی است که رژیم صهیونیستی برای نیل به اهداف شومش به داعش محول کرده است و این گروه فاسد به دنبال اجرایی کرده خواست آن ها در منطقه است.

جوان‌آنلاين: حجت الاسلام والمسلمین سید نصرالله شاهچراغی در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص وظیفه مسلمانان برای حفظ مسجد الاقصی و قبه الصخره اظهار کرد: مسلمانان برای حفظ مسجد الاقصی و قبه الصخره وظیفه سنگینی را دارند که نباید از آن غافل شوند چرا كه این دو مکان مقدس برای همه مسلمانان جهان با تفکرات مختلف مورد احترام است و اشغالگری صهیونیست ها نباید مورد قبول هیچ مسلمانی واقع شود.

این کارشناس حوزه مسجد با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین مهم ترین وظیفه امت اسلامی برای آزادی قدس شریف است، تصریح کرد: حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل جنایتکار اصلی ترین وظیفه مسلمانان جهان است که باید یک وحدت نظر جمعی برای آن صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی به اهمیت تسلیح کرانه باختری اشاره و بیان کرد: تسلیح کرانه باختری مسئله بسیار مهم و حائز اهمیتی است که نباید از خاطر مسلمانان جهان محو و تنها به دوران تهاجم صهیونیست ها به نوار منحصر شود.

وی افزود: هر مسلمانی به طور فردی برای تجهیز کرانه باختری به سلاح وظیفه دارد و باید مشارکت فعال خود را در این عرصه نشان دهد.

این کارشناس حوزه مسجد به تخریب 200 مسجد در نوار غزه اشاره و خاطرنشان کرد: تخریب 200 مسجد در نوار غزه توسط صهیونیست ها نشان از تقابل آن ها با دنیای اسلام دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با بیان اینکه بازسازی مساجد تخریب شده غزه پاسخ محکمی به صهیونیست ها خواهد بود، اظهار کرد: کمک و همیاری جامعه اسلامی برای بازسازی مساجد تخریب شده نوار غزه از اهمیت فراوانی برخوردار است و جامعه اسلامی نباید در برابر آن بی تفاوت باشد زیرا این حرکت پاسخی محکم به صهیونیست ها خواهد بود.

وی در خصوص تخریب مساجد توسط گروه فاسد داعش هم گفت: داعش با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به وجود آمده است و تخریب مساجد هم توسط آن ها این گروه تروریستی دیکته می شود.

این کارشناس حوزه مسجد ادامه داد: داعش با اصل دین مخالف است و نمی تواند ادعای برقراری حکومت اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در پایان تخریب چهره اسلام را اصلی ترین رسالت داعش در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: تخریب چهره اسلام رسالتی است که رژیم صهیونیستی برای نیل به اهداف شومش به داعش محول کرده است و این گروه فاسد به دنبال اجرایی کرده خواست آن ها در منطقه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار