کد خبر: 675640
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
رییس‌جمهور سوریه در پیامی به افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت گفت: آنچه که امروز به آن دست می‌آزید، نگارش تاریخ واقعیت‌هایی است که آنان خواهان دفن آن هستند.
ایسنا: در بخشی از مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، پیام بشار اسد، رییس‌جمهور سوریه به این جشنواره توسط کاردار فرهنگی سفارت این کشور در ایران قرائت شد.

کاردار فرهنگی سفارت سوریه قبل از قرائت پیام، به زبان فارسی و به نیابت از بشار اسد، از ملت ایران، مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور کشورمان به دلیل حمایت از مردم این کشور در مقابله با تروریسم تشکر کرد و گفت، مردم سوریه، کمک مردم ایران را فراموش نمی‌کنند.

در این پیام آمده است: «نوآوران گرامی

تمدن ملت‌ها آیینه‌ای است برای نسل‌های آینده و هنر در همه اشکال متفاوت خود یکی از مهمترین و مترقی‌ترین جنبه‌های تمدن می‌باشد.

جشنواره شما امروزه با مضامین عالی آن بیش از یک جشنواره فیلم می‌باشد. فیلم‌های مقاومت حامل و حاوی پیام و ثبت‌کننده آن است و آنچه که امروز به آن دست می‌آزید نگارش تاریخ واقعیت‌هایی می‌باشد که آنان خواهان دفن آن هستند، شما از راه ثبت وقایع فاصله و همچنین رنج‌هایی که سوریه از سوی تروریسم تکفیری دچار آن شده است. آنرا زنده نگه داشته و میداریم.

می‌دانم این یک رسالت سنگین است، لیکن شما اهل آن می‌باشید، بنابراین این واقعیت‌ها را برای جهان منتقل نمایید و به عنوان تاریخ صادقانه، و نه تحریف شده همان‌طوری که آنان می‌خواهند باشد، برای نسل‌های آینده ثبت نمایید.

آرزوهای قلبی جهت توفیق شما و از خداوند سبحان خواهانم. از صمیم قلب موفقیت شما را از خداوند سبحان خواهانم».
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار