کد خبر: 675489
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
يك نماينده مجلس:
كساني كه امروز به دنبال بزك كردن چهره امريكا هستند، دچار آلزايمر سياسي شده‌اند كه به آنها توصيه مي‌شود يك بار ديگر ليست جنايات سياه اين عفريت دون‌صفت را ملاحظه كنند.
كساني كه امروز به دنبال بزك كردن چهره امريكا هستند، دچار آلزايمر سياسي شده‌اند كه به آنها توصيه مي‌شود يك بار ديگر ليست جنايات سياه اين عفريت دون‌صفت را ملاحظه كنند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام عليرضا سليمي، نماينده مردم محلات در مجلس شوراي اسلامي ديروز در نطق ميان‌دستور خود در صحن علني با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس نشان داد كه مي‌توان بدون تكيه به قدرت‌هاي پوشالي و با استعانت از خداوند متعال و تكيه به قدرت ملي مردم از كيان و هستي خود دفاع كرد.

وي با بيان اينكه صدام زبون‌تر از آن بود كه دست به ماجراجويي بزند، افزود: آنچه در اين ميان مهم است نقش امريكاي جنايتكار در تحريك و حمايت از اين عنصر وابسته بود، ملت ما هيچ‌گاه اين خيانت‌ها را فراموش نخواهد كرد. نماينده محلات خاطرنشان كرد: كساني كه امروز به دنبال بزك كردن چهره امريكا هستند، دچار آلزايمر سياسي و تاريخي شده‌اند، آيا اينها حمله امريكا به هواپيماي مسافربري در كوران جنگ را فراموش كرده‌اند؟ آيا شقاوت امريكايي‌ها در حمله به كشتي ايران‌اجر، تجاوز به سكوهاي نفتي، حمايت‌هاي سياسي و تسليحاتي از صدام، تحريم خريد نفت ايران، حصر تسليحاتي ما و صدها جنايت ديگر اين قدرت خونخوار را به نسيان سپرده‌اند.

سليمي تصريح كرد: به كساني كه تصور مي‌كنند تمسك به ريسمان پوسيده امريكا حل‌المسائل مشكلات كشور است، توصيه مي‌كنيم يك بار ديگر ليست سياه جنايات اين عفريت دون‌صفت را ملاحظه كنند تا از خوش‌خيالي نجات پيدا كرده و خدايي‌ناكرده در دام اين قدّاره‌بند بين‌المللي گرفتار نشده و دست به اقدام نابجا نزنند.

وي ادامه داد: ابلاغ سياست‌هاي كلي علم و فناوري از سوي رهبر معظم انقلاب، تكليف ما را دوچندان مي‌كند، سودمندانه بايد اذعان كرد كه امروز كمتر از يك درصد توليد ناخالص ملي ما به امر پژوهش اختصاص يافته و تعيين سقف 4 درصد مي‌تواند جهشي را در عرصه علم و فناوري كشور به وجود آورد.

عضو كميسيون آموزش مجلس بيان داشت: عزم ملي هماهنگي و هم‌راستايي باور به ظرفيت‌هاي بي‌نظير كشور، استفاده از تمام توان اساتيد و نخبگان مي‌تواند در اجرايي كردن اين سياست‌ها ما را به توفيق برساند. سليمي اضافه كرد: مبادا عده‌اي با برگزاري چند نشست و صدور اطلاعيه و سپس بي‌عملي و فراموشي و رها كردن اين سياست‌ها در پيچ‌و‌خم گرفتاري‌هاي روزمره و چاه ويل سمينارهاي بي‌حاصل موجبات در ماندن اين منشور را فراهم آورند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار