کد خبر: 675470
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
تغيير نام ورزشگاه رئال مادريد
ورزشگاه سانتياگو برنابئو به احتمال فراون به استاديوم ابوظبي سانتياگو برنابئو تغيير نام خواهد داد و براي مدت 20 سال ورزشگاه رئال، بدين نام خوانده خواهد شد.
به گزارش"ورزش سه"،ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به احتمال فراون به استادیوم ابوظبی سانتیاگو برنابئو تغییر نام خواهد داد و برای مدت 20 سال ورزشگاه رئال، بدین نام خوانده خواهد شد. باشگاه رئال برای نوسازی ورزشگاه خود از مدتها پیش به دنبال پیدا کردن یک اسپانسر قدرتمند بود و به ادعای مارکا، بر سر یک قرارداد همکاری به ارزش 450 میلیون یورو با بنیاد ابوظبی امارات به توافق دست یافته اند.
این قرار داد به رئال اجازه خواهد داد تا بدون دغدغه مالی به نوسازی ورزشگاه اختصاصی خود بپردازد. تنها مشکل، گرفتن مجوز از دادگاه عالی اسپانیاست.

دادگاه عالی اسپانیا پروژه باشگاه رئال مادرید برای نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به حال تعلیق درآورده است.

با نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تعدادی مجموعه خرید و یک هتل به این ورزشگاه اضافه خواهد شد. برای اجرای این طرح، مقامات باشگاه رئال، از سال 2011 به دنبال کسب موافقت مقامات شهر مادرید بودند اما کمیسیون اروپا چندی پیش ادعا کرد که در راه کسب این توافقات، تخلفاتی صورت گرفته است. 

گروهی از طرفداران محیط زیست نیز با ارائه شکایتی، ادعا کردند که باشگاه رئال توافق برای ساختن یک پارکینگ زیرزمینی و جاده منتهی به آن را زیر پا گذاشته و عملی نکرده است.

دادگاه عالی اسپانیا اعلام کرد که کمیسیون اروپا مدارک کافی برای متوقف کردن پروژه 450 میلیون یورویی باشگاه رئال مادرید ارائه داده است. باشگاه رئال به این حکم درخواست فرجام خواهی داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار