کد خبر: 675460
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
آرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
کمیته انضباطی رای‌های خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری اعلام کرد.

فارس: کمیته انضباطی رای‌های خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پدیده مشهد و فولاد از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته هشتم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و استفاده از لیزر در دقایق پایانی بازی صورت گرفت. به همین دلیل تیم پدیده مشهد به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی استقلال تهران

دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال تهران از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته هشتم روز 20 شهریورماه در تهران برگزار شد و از سوی امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر استفاده از الفاظ ناشایست به داوران رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. در ادامه حکم کمیته انضباطی برای قلعه نویی آمده است: گرچه مقررات مربوطه، تنبیهات سختگیرانه ای در مورد رفتارهایی مانند آنچه از سوی وی مشاهده شده است، در نظر می گیرد، با استناد بند یک ماده 57 آیین نامه انضباطی، جلسه محرومیت فوق از تاریخ صدور رای به مدت 6 ماه به حالت تعلیق در می آید. در صورتی که در مدت اعلام شده تخلف دیگری مشاهده شود، ضمن اجرای تنبیهات تخلف آخر، این حکم نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد. ضمن اینکه جریمه نقدی غیر قابل تعلیق است. بر همین اساس تکرار تخلفات از سوی وی در مسابقات بعدی سبب اعمال محرومیت از همراهی تیم مربوطه خواهد شد.

جریمه نقدی برای تیم تراکتورسازی تبریز

در دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و راه آهن از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته هشتم که 21 شهریورماه از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز به داور مسابقه توهین شد. بر همین اساس کمیته انضباطی، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
0
کمیته انظباطی"نباید درتنبیه های تعیین
شده ازجانب کمیته"تخفیفی به هیچ تیم
"یا فرد خاطی بدهد"تاشایدفوتبال کشور
"ازاین وضع هنجار شکن" خارج شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار