کد خبر: 675393
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
هاآرتص ادعا كرد:
روزنامه هاآرتص امروز مدعي شد كه ايران حاضر است با آمريكا و متحدانش عليه داعش همكاري كند به شرط اينكه واشنگتن در مذاكرات هسته اي از خود نرمش نشان داده...

به گزارش «جوان آنلاين» روزنامه هاآرتص امروز مدعي شد كه ايران حاضر است با آمريكا و متحدانش عليه داعش همكاري كند به شرط اينكه واشنگتن در مذاكرات هسته اي از خود نرمش نشان داده و نسبت به مسئله غني سازي اورانيوم از خواسته هاي خود كوتاه بيايد.

منابع مختلف اعلام كرده اند آمريكا خواهان كاهش شمار سانتريفيوژها به 1500 دستگاه است و همين مسئله باعث شده كه نااميدي هايي در آينده مذاكرات ايجاد شود.

روزنامه نيويورك تايمز نيز روز گذشته نوشت: پيشنهاد جديدي در مذاكرات مطرح شده كه بر اساس آن ايران به جاي كاهش سانتريفيوژها «اتصالات تزريق اورانيوم» را قطع كند!

اين روزنامه صهيونيستي مدعي شده است كه يك مقام ديپلماتيك كه نخواسته نامش فاش شود بحث همكاري عليه داعش در قبال انعطاف در مذاكرات هسته اي از سوي آمريكا را با هاآرتص در ميان گذاشته است!


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
0
0
مگر ایران تا به حال با تروریست های ساخته شما مبارزه نمی کرده ! ؟ چه منافقین ! چه طالبان ! چه جند الشیطان ! چه جند النصره ( که هنوز حمایتش میکنید ) و چه داعش ! و ...!! پس مشکل شما و ائتلاف دروغین ضد داعش تان چیست ؟ ؟؟ مشکل شما شیطان ها این است که پس از 3 سال جنایتکاری در سوریه و لبنان و عراق و.... هیچ جای پای محکمی ندارید و می خواهید به بهانه سرکوب داعش دوباره وارد منطقه شوید ! و چون شبکه مقاومت مردمی شیعی متحد ایران را برای اهداف اشغالگرانه خود یک مانع جدی می بینید ! نقشه دارید در پوشش هماهنگی با ایران ضد داعش !!!! به ساختار شبکه مقاومت مردمی شیعی مرتبط با فرماندهان سپاه قدس رخنه و نفوذ امنیتی نمایید و خوب اطلاعات و گرای اشخاص و امکانات سازماندهی وامکانات و .... را که بدست آوردید ناگهان ناجوانمردانه ساختار و نیروهای موثر مقاومت را متلاشی و نابود نمایید! درست مانند همکاری خبیثانه سرویس های جاسوسی غربی- عبری- عربی در به شهادت رساندن شهید حاج عماد فائز مغنیه دلاور به تلافی ناکامی در جنگ 33 روزه و ....، داعش تنها یک پیشقراول لشگر خونخوار صلیبی- صهیونی است و ما گول بازی های انگلیس خبیث و امریکا و فرانسه و اسرائیل و عربستان و ....را نخواهیم خورد و برای ادای تکالیف اللهی خود در قبال برادران مظلوم مان هیچ نیازی به هماهنگی با شما شیاطین نداریم که گویی می خواهید سر بچه ای را گول بزنید ! راستی! خیلی نگران داعش هستید؟ به ترکیه و اردن و عربستان که پایگاه آموزش و مبداءگسیل تروریست ها است حمله کنید !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار