کد خبر: 675389
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
آیفون۶ و ۶ پلاس در شرایطی وارد بازار ایران شده که هیچ فروشنده‌ای حاضر به قیمت دادن آن نیست و هنوز قیمت واحدی برای آن در نظر گرفته نشده است اما در این میان واحدی تجاری اقدام به فروش کرده است.
تسنیم: کشش بازار ایران به سمت محصولات آیفون به حدی است که فعالان بازار موبایل یک هفته پیش از عرضه جهانی آیفون‌های 6 و 6 پلاس عنوان کردند "هر زمان این دستگاه عرضه جهانی شود، با اختلاف دو سه به کشور ما هم می‌رسد" و ظاهرا همین‌طور هم شده است.

اکثر فعالان بازار موبایل نمونه‌ای از این محصولات را در انبار خود برای فروش دارند اما گویی به دلیل یک دست نبودن نرخ‌های عرضه، مانع از ورود آیفون‌های جدید به پشت ویترین‌های مغازه‌ها شده‌اند.

بنابراین اکثر فروشندگان بازار موبایل ایران و ایرانیان معتقدند که فروش این محصول تا انتهای هفته جاری نهایی می‌شود و متقاضیان به راحتی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های آنها خرید خود را انجام دهند.

برخی هم هستند که با دریافت رقمی به عنوان بیعانه، اسامی متقاضیان را برای دریافت رزرو می‌کنند اما تعدادشان بسیار محدود است هرچند رقم پیشنهادی آنها برای آیفون6 جذاب‌تر از برآورد دیگر فروشندگان به نظر می‌رسد.

اما در این انتظار بازار برای خریداران، واحد تجاری در ولنجک از امروز اقدام به فروش آیفون‌های 6 و 6 پلاس کرده است.

این فروشگاه که دست به تبلیغات گسترده در سطح شبکه‌های اجتماعی زده است، محصولات خود را از کانادا، استرالیا و نیوزلند سفارش داده و هم‌اکنون هر کس که متقاضی آیفون باشد به راحتی می‌تواند تماسی با این واحد تجاری داشته و 40 دقیقه بعد، آیفون را در محل دریافت کند.

قیمتی که برای آیفون6 در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری توسط این فروشنده در نظر گرفته شده، 4.750.000 تومان است.

فروش این فروشگاه به اندازه‌ای داغ است که هنوز قیمت آیفون6 پلاس آن مشخص نشده است اما کسانیکه خواهان آن باشند می‌توانند تا امروز عصر صبر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار