کد خبر: 675357
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
سردار جزایری:
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تنها راه مقابله با نقشه و مهندسی آمریکا استحکام درونی قدرت نظام است، گفت: آمریکا به چیزی جز نابودی و یا تغییر رفتار انقلاب اسلامی راضی نمی‌شود.
جوان آنلاين: سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بار دیگر به مرور جنایات آمریکا در ایران پرداخته شود. اسناد و شواهد، گویای سردمداری کاخ سفید در آغازگری جنگ تحمیلی و جنگ نیابتی رژیم بعث صدام علیه ایران اسلامی است و تاریخ هرگز ددمنشی‌های آمریکا در جنگ هشت ساله را از یاد نخواهد برد.

وی افزود: آمریکا زمانی جنگ را به کشور ما تحمیل کرد که از اقداماتی مبنی بر محاصره اقتصادی و سیاسی و کودتا و تحرکات گروهک‌ها و جریانات تجزیه‌طلب و ضد انقلاب نتیجه دلخواه را بدست نیاورد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چنانچه ایران در مصاف نظامی جنگ هشت ساله دچار شکست می‌شد، امروز اثری از تمامیت ارضی، آزادی و استقلال کشور ایران مشاهده نمی‌شد.

سردار جزایری گفت: بروز انقلاب اسلامی و بعد از آن دفاع مقدس بی نظیر، رزمندگان اسلام و ملت بزرگ ایران، رزمگاه‌های جدی مواجهه ایران با استکبار جهانی به حساب می‌آیند که حاصل تجارب ارزشمند آن امروزه پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت را رقم زده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: مخالفت حاکمان آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در ذات، تفکر و اندیشه حاکم بر این رژیم صهیونیسم نهادینه شده است و روحیه استکباری و زیاده‌خواهی و جنگ‌طلبی رژیم‌های سلطه جز با تغییرات بنیادی آنها بر طرف نمی‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آمریکا به چیزی جز نابودی و یا تغییر رفتار انقلاب اسلامی راضی نمی‌شود و تنها راه مقابله با نقشه و مهندسی آمریکا استحکام درونی قدرت نظام  و دستیابی جمهوری اسلامی ایران به قله‌های رفیع پیشرفت در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی، دیپلماسی و علم و فناوری است.

سردار جزایری گفت: تا زمانی که روحیه انقلابی و استکبارستیزی و عدالت‌خواهی در ملت ایران جاری است، دشمنی‌های آمریکا شیطان بزرگ ادامه خواهد داشت و لذا مردم ما هرگونه ارتباط و مذاکره با آمریکا را با بدبینی و حساسیت دنبال می‌کنند و معتقدند آمریکای دروغگو تا آدم نشود قابل اعتماد نخواهد بود.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اخوان گیلانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
0
0
امریکا هیچوقت با ایران خوب نبوده و نخواهد بود خودشان علنی می گویند در جایی که نفع ما نباشد به آنجا نمی رویم چقدر انسان کوتاه فکر باشد که از طناب آنها بخواهد استفاده نماید .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار