کد خبر: 675217
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
دومين سريال ده‌نمكي اين روزها در حالي آنتن شبانگاه شبكه اول سيما را تجربه مي‌كند كه با اتمام سريال‌هاي ديگر شبكه‌ها، تنها مجموعه تلويزيوني آنتن شبانگاهي، همين معراجي‌هاي ده‌نمكي است.
سپيده آماده
دومين سريال ده‌نمكي اين روزها در حالي آنتن شبانگاه شبكه اول سيما را تجربه مي‌كند كه با اتمام سريال‌هاي ديگر شبكه‌ها، تنها مجموعه تلويزيوني آنتن شبانگاهي، همين معراجي‌هاي ده‌نمكي است.
به گزارش «جوان»، پخش سريال دردسرهاي عظيم برزو نيكنژاد كه تا چهارشنبه هفته گذشته بر آنتن ساعت 21 شبكه سوم سيما حضور داشت، باعث شد كه مردم دوباره به يكي ديگر از آثار تلويزيون اقبال نشان دهند و ساعت‌هاي شبانگاهشان را به تماشاي هنرنمايي‌هاي مهدي هاشمي و جواد عزتي بگذرانند.
حضور مهدي هاشمي، مهران رجبي و مريم سعادت از يك سو و متن خوب عليرضا كاظمي‌پور و سعيد جلالي از سوي ديگر تركيب جالبي براي جذب مخاطبان تابستاني شبكه سوم سيما ايجاد كرده بود و در نهايت اكثر افرادي كه ساعت‌هاي ابتدايي شب تابستان را صرف تماشاي دردسرهاي عظيم كرده بودند، در پايان از نتيجه كار رضايت داشتند. هفته گذشته در كنار پايان يافتن پخش دردسرهاي عظيم، سريال جديدي بر آنتن شبكه اول سيما نشست؛ ماجراي ساخت معراجي‌هاي ده‌نمكي به دو سال پيش بازمي‌گشت، زماني كه ده‌نمكي در گفت‌وگوهايش از ساخت مجموعه‌اي تلويزيوني خبر مي‌داد. اما ساخت سريال با تأخير زماني روبه‌رو شد و در نهايت نام ده‌نمكي در كنار ساخت فيلم سينمايي با همين عنوان مطرح شد و معراجي‌ها در نهايت با داستاني متفاوت از فيلمنامه اوليه‌اي كه براي سريال در خبرها منتشر شده بود، مقابل دوربين قرار گرفت و در اولين اكران بر پرده كاخ جشنواره نشست.
هنوز مدت زمان زيادي از پايان جشنواره سي و دوم فيلم فجر نگذشته بود كه معراجي‌ها در اكران اسفند ماه بر پرده سينماها نشست و در نهايت اكران خود را در كنار گزينه‌هاي نوروزي تا نيمه‌هاي بهار بر پرده سينماهاي كشور ادامه داد. در همان روزهاي اكران فيلم بود كه بار ديگر خبرهاي ساخت نسخه تلويزيوني معراجي‌ها بر سر زبان‌ها افتاد و در نهايت پس از پايان روند توليد، معراجي‌ها از هفته‌هاي گذشته بر كنداكتور پخش ساعت 22 شبكه اول سيما نشست. سريال ده‌نمكي با چاشني سياست، ماجراي دانشكده‌اي را با دانشجويي‌هايي از طيف‌هاي مختلف سياسي و اعتقادي روايت مي‌كند كه در جريان تدفين شهدا در محوطه دانشگاه با تحولات و درگيري‌هايي مواجه مي‌شود. حضور بازيگران چهره مانند علي صادقي، نيما شاهرخ‌شاهي و دانيال عبادي از يك طرف و مخاطب‌پسندي آثار ده‌نمكي از طرف ديگر باعث شده است كه معراجي‌ها هم نه به اندازه فروش اخراجي‌ها، اما به ذائقه مردم خوش بيايد و باعث يكه‌تازي اين سريال در شب‌هايي شود كه رسانه ملي جز در شبكه اول، سريالي بر آنتن شبانه خود ندارد. نبود سريال جديد در كنداكتور اين روزهاي شبكه‌هاي تلويزيون، نگراني‌هايي را در خصوص دور شدن مخاطبان سريال‌ها از آنتن تلويزيون به دنبال دارد و در اين ميان مديران بايد با پخش بدون وقفه سريال‌ها در ساعات شبانه، فرصت را در اختيار شبكه‌هاي رنگارنگ ماهواره‌اي قرار ندهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار