کد خبر: 675215
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
معاون فرهنگي حوزه هنري گفت: فعاليت‌هاي حوزه هنري با موضوعات انقلاب و دفاع مقدس، بيداري اسلامي، خانواده و جوانان و تمدن اسلامي، پررنگ‌تر از ساير موضوعات بوده و چهارمين همايش عصر سوره با موضوع خانواده و سبك زندگي را رقم زده است.
معاون فرهنگي حوزه هنري گفت: فعاليت‌هاي حوزه هنري با موضوعات انقلاب و دفاع مقدس، بيداري اسلامي، خانواده و جوانان و تمدن اسلامي، پررنگ‌تر از ساير موضوعات بوده و چهارمين همايش عصر سوره با موضوع خانواده و سبك زندگي را رقم زده است.
نشست خبري جشنواره عصر سوره حوزه هنري ويژه «خانواده و سبك زندگي» با محورهاي ادبيات، سينما، تئاتر، موسيقي و طنز با حضور محمد حمزه‌زاده در تالار سوره حوزه هنري برگزار شد. حمزه‌زاده معاون فرهنگي حوزه هنري در ابتدا گفت: حوزه هنري در اين فرصتي كه فراهم مي‌شود تلاش دارد بين هنرمندان، توليدكنندگان آثار هنري و مصرف‌كنندگان اين آثار، ارتباط و تعاملي نزديك برقرار كند و از تعامل بين دو گروه به تشخيص‌هاي جديدي برسد.
وي با بيان اينكه هنرمندان هميشه با روبه‌رو شدن با مخاطبانشان به زواياي تازه‌اي از آثارشان پي مي‌برند، اظهار داشت: تاكنون جشنواره عصر سوره در حوزه هنري برگزار شده و اين دوره نيز ويژه سبك زندگي و خانواده ايراني - اسلامي برگزار مي‌شود كه اميدواريم از اين ارتباط درس‌هايي براي توليدات آينده خويش بگيريم. حمزه‌زاده تصريح كرد: در فعاليت‌هاي حوزه هنري چهار موضوع انقلاب و دفاع مقدس، بيداري اسلامي، خانواده و جوانان و تمدن اسلامي پررنگ‌تر از ساير موضوعات است و اين مسئله موجب برگزاري چهارمين همايش عصر سوره با موضوع خانواده و سبك زندگي شده است. وي عنوان كرد: آلبوم موسيقي حسام‌الدين سراج به نام «مسيحا» رونمايي و معرفي خواهد شد كه يكي از اتفاقات مهم و قابل اعتناي عصر سوره به شمار مي‌رود.
قرباني، دبير اجرايي جشنواره عصر سوره اظهار داشت: عصر سوره با عنوان خانواده و سبك زندگي نامگذاري شده است كه روزهاي پنجم تا هفتم مهرماه در سالن‌هاي حوزه هنري آثار آن ارائه خواهد شد كه در محوطه اين مركز نمايشگاه كتابي با همين موضوع برپا مي‌شود كه نه تنها توليدات حوزه هنري بلكه شامل آثار مرجع ناشرين انقلاب اسلامي نيز است.
وي گفت: برگزاري شب خاطره با موضوع همسران، مادران و خانواده‌هاي شهدا در روز دوشنبه هفتم مهرماه در تالار سوره و برگزاري كارگاه نقاشي، طراحي و حجم در سالن مرحوم سيدحسن حسيني واقع در طبقه دوم حوزه هنري با حضور پيشكسوتان و اساتيد اين رشته‌ها در روزهاي پنجم تا هفتم مهرماه از ديگر برنامه‌هاي اين جشنواره است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار